عصر جمعه برگزار شد؛

مراسم اربعین شهادت شهید گیلانی مدافع حرم، حسینعلی پور ابراهیمی + تصاویر

مراسم اربعین شهادت شهید گیلانی مدافع حرم، حسینعلی پور ابراهیمی عصر امروز جمعه با سخنرانی سردار سرلشکر سید یحیی رحیم صفوی در گلزار شهدای شهر رشت برگزار شد.

مراسم اربعین شهادت شهید گیلانی مدافع حرم، حسینعلی پور ابراهیمی + تصاویر

به گزارش ۸دی، مراسم اربعین شهادت شهید گیلانی مدافع حرم، حسینعلی پور ابراهیمی عصر امروز جمعه با سخنرانی  سردار سرلشکر سید یحیی رحیم صفوی در گلزار شهدای شهر رشت برگزار شد.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
محمدی
در اربعین شهید مدافع حرم جمعه 1/5/95 حرکتی از عضو جدید شورای شهر مشاهده کردم که برایم جای تعجب داشت!!!!! محوطه گلزار شهدا از ماشین پر و بطور منظم پارک شده بود و به جهت سهولت در تردد از دو سمت راهی برای خروج خودروها در نظر گرفته شده بود که جناب عضو شورا با ماشین ال90 سفید به شماره انتظامی ...ط85 با توجه به اینکه به ایشان گفته شد ظرفیت تکمیل است ماشین را به داخل محوطه آورد و به نحوی آن را پارک کرد که باعث زحمت زائرین قبور شهدا و حاضرین در مراسم شد............. حال سوال این است؛ عضو شورای اسلامی باید گره کار مردم را باز و مشکلات مردم را حل کند، یا اینکه گره در کار مردم بوجود آورد؟ ایشان باید در صدد جذب مردم باشد یا دفع؟ اعضای دیگر شورا در اکثر مواقع وقتی شلوغی و ترافیک داخل گلزار را مشاهده میکنند خودروی خود را بیرون از مزار پارک و برای زیارت شهدا و اهل قبور تشریف میآورند که لازم است این عضو شورا از تجربه آن عزیزان بهره ببرند. امیدوارم دفعات بعد شاهد تکرار چنین حرکتی از سوی ایشان نباشیم
در حاشیه