امام جمعه ی کوچصفهان:

مسئولان دولتی انتظار نداشته باشند که مردم همه‌ی گفته های آنها را صحیح بدانند / قدرت دفاعی کشور برای دفاع از همه ی مظلومان عالم تقویت شود

امام جمعه کوچصفهان در ادامه خطاب به مسئولان دولتی گفت: دولتمردان ما انتظار نداشته باشند هرچه می گویند مردم تصور کنند همان صحیح است.

مسئولان دولتی انتظار نداشته باشند که مردم همه‌ی گفته های آنها را صحیح بدانند / قدرت دفاعی کشور برای دفاع از همه ی مظلومان عالم تقویت شود

به گزارش ۸دی، حجت  الاسلام و المسلمین عباس طلوع ثبوتی در خطبه های این هفته ی نماز جمعه ی کوچصفهان پیرامون توانمندی نظامی و دفاعی جمهوری اسلامی چنین اظهار داشت: توانمندی نظامی و دفاعی جمهوری اسلامی ایران قابل مذاکره نیست!

وی افزود: امروز بر آحاد مردم شریف مسلمان ایران واجب است برای ارتقای توانمندی دفاعی هرکاری که لازم است انجام بدهند و این قدرت دفاعی نه تنها برای دفاع از حریم جمهوری اسلامی ایران، و نه تنها دفاع از مسلمانان جهان، بلکه برای دفاع از هر آزادیخواه و مظلومی است که در هر نقطه ای از جهان فریاد ظلم ستیزی سر می دهد! و ما باید قدرت دفاعی مان را آنقدر بالا ببریم که در هر جای دنیا بتوانیم به مظلومان کمک کنیم و سیلی بر چهره استکبار بزنیم!

امام جمعه کوچصفهان در ادامه خطاب به مسئولان دولتی گفت: دولتمردان ما انتظار نداشته باشند هرچه می گویند مردم تصور کنند همان صحیح است.  یکی از دولت ها در گذشته اصرار داشت که هر خانواده ای نباید بیش از سه فرزند داشته باشد و می گفتند فرزند سوم حقّ بیمه و یا حتی حقّ حیات ندارد! دولتی دیگر داشتیم که یارانه را تبلیغ می کرد و دولتی دیگر یارانه را مصیبت می داند. حال ما چه کنیم؟

حجت الاسلام ثبوتی ادامه داد: شاخص ما قرآن و اهل بیت هستند! قرآن کریم در حکم قانون اساسی است و اهل بیت مجریان آن هستند و در زمان ما آنچه سعادت دنیا و آخرت ما را تضمین می کند عمل به فرمایش امام راحل و مقام معظم رهبری است. این چهار عنصر، شاخص های ما برای شناخت حق از باطل هستند.

وی افزود: هر عملکردی که اشکال داشته باشد، حتی اگر قانونی باشد باید کنار گذاشته شود و قانونِ صحیح جایگذین آن شود. مانند همین قانونِ حق بیمه نداشتن فرزند سوم، و شعار «فرزند کمتر، زندگی بهتر» که کنار گذاشته شد.

خطیب جمعه ی کوچفصفهان در پایان با اشاره به فیش های حقوقی نجومی گفت: امروز هم حقوقهای نجومی حتی اگر به ظاهر قانونی باشد باید به وسیله تصویب قانون جدید با آن مقابله شود و همچنین سوء استفاده از منابع طبیعی و تصرف دریاها و جنگلها و معادن، که باید با این موارد حتی اگر قانونی باشند، به صورت جدّی مبارزه و مقابله کرد.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه