سرلشگر رحیم صفوی در مراسم چهلم شهید گیلانی مدافع حرم :

امنیت بخشی به رژیم صهیونیستی هدف اصلی تروریست ها/ شهادت یک اتفاق نیست یک انتخاب است!

مشاور مقام معظم رهبری با بیان اینکه هیچ بمبی از تسهیلات جنگی میلیاردی عربستان به سمت صهیونیست ها شلیک نمی شود، گفت: امنیت بخشی به رژیم صهیونیستی هدف اصلی تروریست ها و حامیان مستکبر انان است.

امنیت بخشی به رژیم صهیونیستی هدف اصلی تروریست ها/ شهادت یک اتفاق نیست یک انتخاب است!

به گزارش ۸دی به نقل از «دیارباران»، سرلشکرسید یحیی رحیم صفوی عصر امروز در مراسم چهلم شهید گیلانی مدافع حرم حسینعلی پور ابراهیمی در مزار شهدای رشت با تاکید بر اینکه بدنه فعال ملت ها جوان ها هستند که در تاریخ  و تمدن هر ملت تاثیر گذارند، اظهار کرد: جوانانی که جان خود را سپر حوادث و خطر ملت ها قرار می دهند.

وی افزود: آن زمانی که سیاستمدارها نمی توانند از کشور خود دفاع کنند این جوانان  هستند که کشور را نجات می دهند و با بهای سنگین جانشان به ملت آسایش و امنیت می دهند.

مشاور عالی مقام معظم رهبری با بیان اینکه من به شما خانواده های عزیز شهدا  می‌گویم آرام باشید و به این انسان های ساده اندیش نفهم و نسنجیده اهمیتی ندهید، گفت:  این ها در زندگی مادی خود غرق هستند.

رحیم صفوی با اشاره به اینکه شهیدان چیزی را دیدند که ما نمی بینیم، گفت: آنها یک مرحله از عرفان را دیدند که  از درک ما خارج است.

وی ادامه داد: چه رمز و رازی است در شهادت که امیرالمومنین (ع) و حضرت زهرا (س) و تمام فرزندانشان به شهادت می رسند و حضرت مهدی زنده و حاضر است که حضرت انتقام خون شهدای کربلا و شهدای ما را می گیرد.

مشاور عالی مقام معظم رهبری با اشاره به تفکر شهدای مدافع حرم، گفت: آنها عالم را در محضر خداوند می دیدند و شهید خدا را و خدا شهید را انتخاب می کند.

وی با تاکید بر اینکه شهادت یک اتفاق نیست بلکه یک انتخاب است، بیان کرد: شهدا از نظر اخلاقی، رفتاری و در خلق و خو برترین هستند.

وی با بیان اینکه چه حکمتی است که  اکثر فرمانداران شهید زیر ۲۵ سال هستند، گفت: شهید پورابراهیمی یک انسان مطلوب خدا بود که قلبش از عشق حضرت زینب(س) و رسول خدا(ص) روشن بود.

امنیت و اقتدار امروز را مدیون شهدا هستیم

رحیم صفوی با بیان اینکه این شهید فردی مهربان و  خوش اخلاق بود، گفت: آن بد اندیش دنیاپرستی که فکر می کند شهدا در ازای پول رفتند بدانند در مقابل ارزش جان و زندگی هیچ پولی ارزش ندارد و  فقط در مقابل بهشت و رضایت رسول خدا ارزش دارد.

وی با بیان اینکه اگر امروز امنیت و اقتدار داریم مدیون شهدا هستیم، بیان کرد: ده ها هزار تروریست تکفیری توسط سازمان های استکبار جهانی آمریکا و انگلیس و برخی کشور های عربی سازماندهی می شوند.

مشاور عالی مقام معظم رهبری با اشاره به اینکه یک اتحاد بین استکبارگرایان وجود دارد، گفت: این کشورها رسما از سوریه حمایت مالی، سیاسی، تسهیلاتی انجام می دهند.

وی با تاکید بر اینکه هدف آنها ساقط کردن محور مقاومت و بطور خاص دولت سوریه و بشار اسد است، گفت: امنیت بخشی به رژیم صهیونیستی و از بین بردن زیر ساخت های کشورهای منطقه و  جلوگیری از بیداری کشورهای اسلامی از دیگر اهداف ان ها است.

مشاور عالی مقام معظم رهبری با بیان اینکه آن ها می خواستند بشار اسد را ساقط کنند که نتوانستند، افزود: صدها هزار نفر مردم بی گناه را کشتند، ۹میلیون نفر در عراق و سوریه آواره شدند و ۳ میلیون  نفر از کشور خود  خارج شدند و برخی از مردم در چادر با فقر در مرزهای سوریه  زندگی می کنند.

هیچ بمبی از تسهیلات جنگی عربستان به سمت صهیونیست ها شلیک نمی شود

وی ادامه داد: سعودی ها صدمیلیاد دلار تسهیلات جنگی خریدند ولی هیچ بمبی  علیه صهیونیست ها شلیک نکردند.

مشاور عالی مقام معظم رهبری با بیان اینکه تروریست های وحشی جنایتکارانی هستند که بچه را از شکم مادر بیرون می اوردند و کباب می کنند، گفت: ان ها بویی از انسانیت نبردند و با قدرت اطلاعاتی، نظامی و اقتدار رهبری است که نتوانستند وارد ایران شوند که اگر مدافعان حرم نبودند می امدند چون هدفشان ایران است.

شهادت حیات ابدی است

وی با بیان اینکه مردم هوشمند گیلان شهادت عزت است، گفت: شهادت حیات ابدی است.

رحیم صفوی با بیان اینکه دشمنان اسلام بدانند ایران جایگاه شیران است، گفت: تفکر اسلام ناب محمدی (ص) ایران را سرپا نگه داشته است.

وی ادامه داد: به شما بشارت می دهم با صبر و استقامت شما کشور و ملت ما از این پیچ تاریخی با هدایت رهبرمان عبور میکند و سال های خوشی در پیش داریم.

مشاور عالی مقام معظم رهبری خاطرنشان کرد: صاحب اصلی ملت حضرت مهدی(عج) حافظ و نگهبان انقلاب است و کشور را تقدیم به ایشان می کنیم.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه