امام جمعه‌ی ماسال:

دشمن به دنبال گسترش اشرافی‌گری و فحشا در جامعه ماست / غرب در برابر کشتار مردم در کشمیر سکوت کرده است

اگر در فرانسه یک حادثه تروریستی رخ دهد در بوق و کرنا می‌کنند. عملیات تروریستی در همه جای دنیا محکوم است اما چرا غرب در برابر کشتارها در کشمیر و غزه و عراق و بحرین و سوریه سکوت می کند؟

دشمن به دنبال گسترش اشرافی‌گری و فحشا در جامعه ماست / غرب در برابر کشتار مردم در کشمیر سکوت کرده است

به گزارش ۸دی به نقل از ماسال، حجت الاسلام و المسلمین سید هادی موسوی در خطبه‌های نماز جمعه‌ی این هفته ماسال، با اشاره به ۵ مرداد سالروز برگزاری اولین نماز جمعه کشور پس از انقلاب اسلامی گفت: اولین جمعه مرداد را به عنوان روز نماز جمعه معرفی کرده اند که این روز را گرامی می داریم.

وی با اشاره به سالروز فتح آندلس توسط مسلمین اظهار داشت: تمدن اسلامی در آندلس مورد هجمه فرهنگی دشمن قرار گرفت و با ترویج فرهنگ اشرافی گیری و شهوت رانی، این منطقه را از دست مسلمین خارج کردند.

وی افزود: حالا هم دشمن با برنامه هایی مشابه آندلس در صدد گسترش فساد و فحشا و تزلزل بنیان خانواده های مسلمان است. ما باید از گذشته عبرت بگیریم.

نماینده‌ی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان گیلان  ضمن اشاره به کودتای ترکیه و تحلیل های رایج در این خصوص، گفت: فارغ از تحلیل هایی که در خصوص این کودتا طرح می شود، آنچه که قطعی است پیگیری سیاست تجزیه و تضعیف کشورهای اسلامی توسط استکبار جهانی است. این تجزیه همواره در جهت یک خروجی ثابت یعنی تامین امنیت بیشتر برای رژیم کودک کش اسرائیل است.

امام جمعه ماسال با محکوم دانستن جنایات در کشمیر هندوستان، گفت: چرا جامعه جهانی چشمش را به این جنایات بسته است؟ مگر مردم کشمیر از جامعه جهانی چه می خواهند؟ جز احقاق حقوق خود؟ اگر در فرانسه یا هر کشور اروپایی یک حادثه تروریستی انجام شود و ۴ نفر کشته شوند در بوق و کرنا می کنند. بله عملیات های تروریستی در همه جای دنیا محکوم است اما چرا غرب در برابر کشتارها در کشمیر و غزه و لبنان و عراق و بحرین و سوریه و … سکوت می کند؟

انتهای پیام /

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه