در نشست حزب مردمسالاری گیلان با جعفرزاده مطرح شد؛

فضای بسته‌ی دوران احمدی نژاد امروز از بین رفته است / جلسه به درخواست جعفرزاده بدون حضور خبرنگار برگزار شد

دبیر حزب مردمسالاری گیلان گفت: فضای بسته ای که احزاب در زمان آقای احمدی نژاد داشتند در این دولت از بین رفته و ما به راحتی توانسته ایم خود را تثبیت کرده و اعتماد مردم را جلب کنیم.

فضای بسته‌ی دوران احمدی نژاد امروز از بین رفته است / جلسه به درخواست جعفرزاده بدون حضور خبرنگار برگزار شد

به گزارش ۸دی، دومین نشست حزب مردم سالاری گیلان چهارشنبه دوم خرداد با حضور غلامعلی جعفرزاده نماینده‌ی مردم رشت در مجلس شورای اسلامی برگزار شد.
در این نشست کمال لشگری دبیر حزب مردمسالاری گیلان از مشکلات پیش روی این حزب سخن گفت و از نماینده‌ی مردم رشت خواست اعضای این حزب را حمایت کرده تا به اهداف حزب اهمیت بیشتری دهند.

لشگری در ادامه با تبیین تاریخچه‌ی پدید آمدن این حزب با اشاره به سخنان رهبر انقلاب اظهار داشت:  کار احزاب به هیچ وجه خللی در امر اداره‌ی کشور ندارد و احزاب به راحتی می توانند در عرصه‌ی سیاسی و اجتماعی شرکت کنند.

دبیر حزب مردم سالاری گیلان افزود :” فضای بسته ای که احزاب در زمان آقای احمدی نژاد داشتند در این دولت از بین رفته و ما به راحتی توانسته ایم خود را تثبیت کرده و اعتماد مردم را جلب کنیم، حتی ویژه نامه های ما به راحتی در استان چاپ و به دست مردم می رسد.

وی با بیان اینکه اکنون مهم ترین دغدغه ی ما انتخابات آتی است گفت: ما باید تلاش کنیم که باز هم پرچم داران این انتخابات باشیم. در حال حاضر تعداد احزاب اصلاح طلب در استان کمتر از اصولگرایان است و ما از استاندار محترم می خواهیم که در این باره فکری کنند و پروانه‌ی فعالیت احزاب اصلاح طلب در استان بیشتر و بهتر به ثبت برسد.

لشگری در پایان اظهار کرد: ما همه‌ی خط قرمز های حزبی را رعایت می‌کنیم و از مردم می‌خواهیم همیشه حضور فعالی در صحنه ها داشته باشند.”

غلامعلی جعفر زاده نیز در این نشست و با اشاره به اظهارات لشگری گفت :” بنده معتقدم عمده‌ی مشکلاتی که رؤسای جمهور در اداره ی کشور دارند و نمی توانند همانند شعارهایشان عمل کنند  به دلیل نبود احزاب است. زیرا رئیس جمهور گروهی که در آن قرار دارد را مشخص نمی کند و هم چنین بروز مفسده های اقتصادی هم به دلیل نبود احزاب است.

وی افزود: من اعتقاد دارم در آینده ملت ایران باید به افراد ریشه دار و با عقیده رای دهند و با انتخاب خود یک ایدئولوژی و طرز فکر را انتخاب کنند نه اینکه به افراد خاص رأی دهند.

ادامه این جلسه به درخواست جعفرزاده بدون حضور خبرنگاران برگزار شد.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
روشن
احزاب در ایران نه سابقه خوبی دارند و به تحقیق نه آینده خوبی. چون تجربه و واقعیت‌های موجود در احزاب فقط کسب و حفظ قدرت خود و هم حزبی هایشان است. حزب واقعی به صراحت قرآنی حزب الله است که امیدواریم در حرف و عمل تحقق یابد. یعنی برای خدا و خدمت به خلق خدا جهت تحصیل رضای خداوند سبحان.
در حاشیه