امام جمعه رضوانشهر بصورت ضمنی مطرح کرد:

اگر حق کارگر را استیفا نکنند سقوط خواهند کرد / چرا مشکلات کارگران چوکا در شبکه ی باران سانسور شد؟

امام جمعه‌ی رضوانشهر با اشاره به سانسور سخنان حمایت آمیزش از کارگران چوکا در شبکه باران گفت: همیشه مسئولیت با شما نیست اگر شما حق کارگر را استیفا نکنید؛ خواسته مقام معظم رهبری را مطرح نکنید سقوط خواهید کرد.

اگر حق کارگر را استیفا نکنند سقوط خواهند کرد / چرا مشکلات کارگران چوکا در شبکه ی باران سانسور شد؟

به گزارش ۸دی، حجت الاسلام و المسلمین هادی حبیبی در خطبه های این هفته نماز جمعه ی رضوانشهر با اشاره به مناسبت هفدهم شوال روز نبرد امیر مومنان(ع) با عمرو بن عبدود در جنگ خندق (۵ه.ق)‏ و روز فرهنگ پهلوانی و ورزش زور خانه‏ای اظهار داشت: تیم های ورزشی از بهترین بسترهای ایجاد نشاط و شادابی در جامعه هستند و تیم های محلی و بومی را باید تقویت کرد. اینها انگیزه‌ی ورزش و تحرک را در جامعه بالا می برند. در بعضی از شهرها تیم های موفق دارند.

وی پنجم مرداد را یادآور سالروز اقامه‌ی اولین نمازجمعه در تهران به امامت مرحوم آیت‏ الله سیدمحمود طالقانی(ره) در سال ۱۳۵۸ و تاسیس نمازجمعه در شهرستان رضوانشهر و گفت: تاکنون قریب ۷۰۰ نمازجمعه توسط حضرات آقایان حجج اسلام سیدکاظم میرحسینی اشکوری؛ محمدرضایی؛ بلال عربیان و بنده‌ی حقیر و ائمه جمعه موقت اقامه شده است

حجت الاسلام حبیبی با بیان اینکه نماز جمعه محلی برای تبیین رهنمود های مقام عظمای ولایت است و با اشاره با سانسور سخنان حمایت آمیزش از گفت: یکی از سرفصل های اصلی بیانات مقام معظم رهبری حمایت از اقشار زحمتکش جامعه و خصوصا کارگران است. وظیفه‌ی بنده امام جمعه این است که مشکلات کارگران را مطرح کنم. مشکلات همه‌ی اقشار خصوصا قشر زحمتکش کارگر باید بیان شود. رسانه ها هم وظیفه شان امانت داری در انعکاس خطبه هاست. چه رسانه های مکتوب چه رسانه های صوتی و تصویری این وظیفه را دارند.

امام جمعه ی رضوانشهر تأکید کرد: اگر امانت داری را رعایت نکنند مردم نسبت به آنها بی اعتماد می شوند. هفته‌ی گذشته خطبه ها ضبط شد و به بنده اطلاع دادند که بخشی از خطبه ها نارسایی صوتی داشته است. گفتم کدام قسمت؟ گفتند همان قسمتی که درباره‌ی مشکل چوکا است. چطور می شود تمام خطبه ها صوت رسا بود ولی وقتی به طرح مشکل کارگران مجموعه چوکا رسید نارسایی صوتی پیش آمد.

خطیب جمعه ی رضوانشهر در پایان گفت: این قابل قبول نیست. ان شاءالله افرادی نگفته باشند که این موضوع قبلا پرداخته شده و لازم نیست دیگر به این مسئله پرداخته شود. برای این رسانه ها متاسفم. خدا کند افرادی با اهداف منفعت شخصی و اهداف باندی توصیه هایی نکرده باشند اگر چنین چیزی باشد بدانند که تلک الایام نداولها بین الناس”بالآخره همیشه مسئولیت با شما نیست اگر شما حق کارگر را استیفا نکنید؛ خواسته مقام معظم رهبری را مطرح نکنید سقوط خواهید کرد.

انتهای پیام.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه