آقای هاشمی! زمان اعلیحضرت دلار ارزان تر بود به آن دوره برگردیم بهتر نیست؟!

همه دارند فشار می‌آورند تا ما بگوییم غلط کردیم از این که تفکر روح الله را قبول کردیم؛ دعوا بر سر این است که آقای هاشمی فرمودند ما باید به عقب برگردیم! اما سوال اینست که کدام عقب؟به زمان تو؟اگر بخواهیم به قبل برگردیم به قبل‌تر از شما که دلار ۷تومان بود برمی گردیم . مگر مرض داریم به زمان شما برگردیم .

آقای هاشمی! زمان اعلیحضرت دلار ارزان تر بود به آن دوره برگردیم بهتر نیست؟!

به گزارش ۸دی، وقتی جلوی حاج سعید می‌نشینی آنقدر جذاب و آتشین برایت بالای منبر می‌رود که یادت می‌رود که باید کمی هم وی را به چالش بکشی تا مصاحبه‌ات یک طرفه نباشد، یک‌باره می‌بینی که باید حاجی برود و تو مانده ای و خیلی سؤال‌های بی پاسخ …اما حاجی انقدر جذاب سخن می‌گوید که جای نگرانی برایت نمی‌گذارد. 

 
حاج سعید قاسمی که در کرمانشاه با نکات پرس گفت و گو می‌کرد با یک آه حزن آمیز گفت: مرصاد، مرصاد بیانگر یک واقعه مهم در عرصه انقلاب است، مرصاد فقط یک نبرد مثل فتح المبین و بیت المقدس و سایر عملیات‌ها نیست، مرصاد نتیجه یک جریان تاریخی از پس پیدایش شیعه، تاکنون است.
 
سردار می‌گفت: با توجه به فرمایش امام(ره) در طول دفاع مقدس که اگر ما بخواهیم قدمی کوتاه بیایم آن‌ها هزاران قدم پا فرا می‌گذارند و باید این نکته را در مورد جنگ گفت که البته بهترین نکته و جمله را امام در مورد جنگ گفته است که این جنگ ،جنگ جغرافیا و مرز نیست جنگ ایمان بود در برابر رذالت، جنگ اسلام بود در برابر تمامیت کفر و اگر بخواهیم نظامی بحث کنیم بهتر است بگوییم جنگ جهانی سوم، چون بهترین نام برای جنگ ایران و عراق است چون که در این جنگ تمام کشورها بودند در مقابل ما و اگر بگویم جنگ ایران و عراق دروغ بزرگی گفته‌ایم.
سعید قاسمی
 
کم کم حاجی بحث را مرتبط کرد با فتنه اقتصادی امروز و گفت: از اینکه روزهایی می‌رسد که امام بگوید بجنگید و مردم استقبال نمی‌کنند.
 
حاج سعید گفت: در پس فتنه ای که این روزها در حال اتفاق است مردم خسته و گیج و کلافه‌اند که آیا برای نبرد آخر بیایند و یا نیایند؟ برای مثال دانشجو اش میگه یک‌ترم دیگه دارم درسم را ادامه بدم بهتر است ،روحانی‌اش میگه ولش کن، بازاری‌اش میگه ولش کن و…اینجاست که جبهه هم خالی می‌ماند و از طرف دیگر هم مسئولین ما دچار خطای محاسباتی می‌شوند و به اصطلاح می‌برند.
 
آره برادر عزیزم همه کم می‌آورند.فرمانده سپاه می بره، هاشمی رفسنجانی می بره و می شه اخرش این که مک فارلین را به ایران دعوت کنند، نخست وزیر می بره، حتی استعفا هم می‌دهد .اینجا امام باید چه کار کند؟ آیا باید این‌ها را کنار بگذارد و کادر جدیدی را بیاورد؟ نتیجه‌اش می‌شود جام زهر!
 
تا پانزده روز پیش می‌گفتیم مردم این جوری بجنگید حالا آتش بس را قبول می‌کنیم.
امام می‌دانست که آتش بس یک قصه دروغ است اما گفت باشد هرچه شما بگویید قبول ،شما می‌گویید ادامه ندهیم باشد ادامه نمی‌دهیم ولی نتیجه‌اش را به زودی می‌بینید.
 
آری نتیجه‌اش شد عملیات مرصاد، تنها به فاصله چهار روز بعد، دوباره به ما حمله کردند به خاطر اینکه فکر می‌کردند حالا که ما قطعنامه را قبول کرده‌ایم روح مقاومت در ما کشته شده است و دیگر نفس جنگ نداریم. حتی این بار از ۳۱ شهریور ۵۹،جنگ سنگین‌تر بود تقریباً قریب به اتفاق  مناطق سقوط کرد: شلمچه سقوط کرد،کوشک سقوط کرد،حمیدیه سقوط کرد،فکه سقوط کرد، کرخه سقوط کرد،دهلران سقوط کرد مهران سقوط کرد، سومار سقوط کرد،گیلان غرب سقوط کرد،قصر شیرین سقوط کرد،سرپل ذهاب سقوط کرد و…
 
تا جایی که جنگ به ۳۰ کیلومتری کرمانشاه رسید و اینجا ما مواجه شدیم با یک پیام دو خطی از حضرت امام که دیگر این پیام با مردم کاری ندارد ”امروز ایران کربلا است ،هیچ چیز از هیچ کس پذیرفته نیست و باید مثل به مثل جنگید،سپاه یا برای همیشه صاحب عزت خواهد شد یا برای همیشه لباس ذلت برتن خواهد کرد.والسلام علیکم
 
پیامی را که حتی بعد از این چند سال رادیو و تلویزیون سانسور شده ما پخش نمی‌کند و شب سالگرد قطعنامه همه به دنبال توپ و فوتبال اند، همه دنبال رویانیان اند. همه دنبال جنگولک بازی‌اند و می‌شود آنچه که نباید می‌شد.
 
حاج سعید از رشادت‌ها و دشواری های مردم می‌گفت: آن روز ملت چگونه با تفنگ و تیرکمان بازی و دسته بیل  به دشمن حمله کردند که بر حسب روایت  دشمن ظرف ۳روز ۲۰هزار اسیر از ما گرفت باور کنید این‌ها واقعیت است.
 
به اینجا که رسید حاجی  از من تند تند سوال می‌پرسید”آیا این‌ها رو برات گفتن ؟ معلومه که نه!،چرا نباید بچه های ما این‌ها رو بدونن؟”
 
سعید قاسمی که با نکات پرس به گفت و گو نشسته بود یک بار دیگه برگشت به سرآغاز بحث و این بار بسیار حماسی‌تر از قبل صحبت می‌کرد تا بگوید از حماسه های مردمم و روشن کند چراغ را برای تشخیص خیانت چندباره گرگ‌های میش نما البته این بار در کسوت مدافعان حقوق بشر و آزادی بیان!!!
 
حاجی می‌گفت: مرصاد نقطه تقابل این دو جبهه است در عمق سرزمین من،اصلاً چرا نقطه؟ مرصاد محل تقابل کل کفر در مقابل کل ایمان و اخلاص است. این یعنی اگر خط بشکند آن‌ها به راحتی وارد می‌شوند.
 
این که می گن انرژی هسته ای  را تعلیق کنید و امضاء بدید تحریم‌ها تمام می‌شود و دلار قیمتش پایین میاد دروغه” طبق تجربه مرصاده ”
 
آقا اگه امضاء بدیم دست از سرمون برمی دارید؟ از بحث حجاب دست برمی دارید؟ از بحث ریاست جمهوری دست برمی دارید؟ از بحث انحلال سپاه دست برمی دارید؟”طبق تجربه مرصاد نه” این‌ها به همه چیز شما کار دارند و این هم به خاطر کار شما با دنیایشان است. شماها ۳۴ سال است که دنیایشان را بهم ریخته‌اید و لذا من به شما می‌گویم که نباید حماقـــــــــــــــــــــت کرد.
 
 این دفعه دیگه حاجی از خودش سوال می‌کرد و خودش جواب می‌داد: مرصاد یعنی چی؟مرصاد یعنی این که بعد از ۲۲سال این جوری نسل سومی‌ها و چهارمی‌ها به این مناطق دل داده‌اند من با خودم فکر می‌کردم ای کاش آوینی بود و از این بچه‌ها فیلم می‌گرفت آخه فقط آوینی بود که می تونست از این بچه‌ها فیلم بگیرد.
 
مرصاد یعنی اینکه اگر ریش‌ها را بتراشیم  و این لباس‌های بسیجی را در بیاوریم باز هم ول نمی‌کنند و دو مرتبه حمله می‌کنند.
 
حاج سعید گفت: همه دارند فشار می‌آورند تا ما بگیم غلط کردیم از این که تفکر روح الله را قبول کردیم .تمام دعوا سر اینه و بالاتر از این، دعوا سر اینه که آقای هاشمی فرمودند ما باید به عقب برگردیم! اما سوال اینست که کدام عقب؟به زمان تو؟اگر بخواهیم به قبل برگردیم به قبل‌تر از شما که دلار ۷تومان بود برمی گردیم . مگر مرض داریم به زمان شما برگردیم به زمانی برمی گردیم که نفت و گاز می‌دادیم به اسرائیل و شرطه خلیج فارس بودیم و همه چیز ارزان بود. پادشاهی می‌کردیم. چرا به زمان تو برگردیم؟
 
ولی همه این‌ها حرف است ما به عصر امام و عصر صیاد شیرازی و عصر علم الهدی برمی گردیم دعوا سر اینه که مارو گیج کنند. دارن روی شبکه اعصابمون پا می زارن با آب و غذا و دلار های کثیف تا اینکه کم بیاوریم و این به بچه های ما برمیگرده که آیا بایستند و یا خط را تحویل بدهند و مطمئن باشید که می‌ایستند و با توجه به فرمایشات آقا این سری نیز به اذن الله با صحت و عافیت نیز از این گردنه با این که خیلی سختی دارد عبور می‌کنیم.
 
آخر بحث گفتم کلام آخر با خودتون، حاجی هم گفت: ما به حول قوه الهی از این مرحله عبور خواهیم کرد و این غبار فتنه را هم پشت سر خواهیم گذاشت شما هم به عنوان یک قشر تأثیر گذار،وظیفه دارید خودتان بصیرت داشته باشید و دیگران را در این دوره حساس آموزش بدید.
منبع: نکات پرس

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه