8دی گزارش می دهد؛

قطع مکرر برق منطقه‌ی پاره‌بیجار رشت و بی‌تفاوتی مسؤولان گیلان

قطع مکرر برق محله پاره‌بیجار رشت و بی‌تفاوتی مسؤولان گیلان مردم و ساکنان این منطقه را کلافه کرده است.

قطع مکرر برق منطقه‌ی پاره‌بیجار رشت و بی‌تفاوتی مسؤولان گیلان

به گزارش ۸دی، قطع مکرر برق در محله پاره‌بیجار رشت مردم و ساکنان این منطقه را دچار کلافگی کرده است.

گرمای هوای و نبود وسایل خنک‌زا بر اثر قطع برق موجب شده تا مردم ناراضی پاره‌بیجار دست به دامن رسانه‌ها شوند.

یکی از ساکنان محله پاره‌بیجار رشت لحظاتی پیش در تماس با دفتر خبرگزاری فارس اظهار کرد: برق محله پاره‌بیجار چند ساعت قطع شده و وقتی با مرکز ۱۲۱ برق تماس می‌گیریم از قطعی برق اظهار بی‌اطلاعی می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه گرمای هوا مردم محله پاره‌بیجار رشت را کلافه کرده است، افزود: تمام وسایل برقی ما سوخته و از کار افتاده است.

این شهروند ساکن محله پاره‌بیجار گفت: به دنبال قطع برق، آب منازل که  فاقد آب شرب شهری است، و با کنتور برق کار می‌کند قطع شده و مردم حتی نمی‌توانند از یخچال و آب خنک استفاده کنند.

وی با انتقاد شدید از بی‌توجهی مسؤولان برق گیلان، گفت: مدتی پیش سرقت برق از تیرهای برق و منازل خود را اعلام کرده‌ایم اما مسؤولان برق می‌گویند از آنجا که این خانه‌ها پروانه ساخت ندارند از برق سرقت می‌کنند، آیا تاوان سرقت برق این خانه‌ها را باید ساکنان بدبخت بپردازند.

این شهروند محله پاره‌بیجار حمیدیان رشت خاطرنشان کرد: پول آبونمان برق را از ما می‌گیرند اما در مقابل سرقت برق مسؤولان هیچ کاری انجام نمی‌دهند و برق محله ما هر روز و شب قطع می‌شود و نمی‌توانیم از وسایل برقی استفاده کنیم و مردم از گرما کلافه شده‌اند.

وی با بیان اینکه اگر مسؤولی نمی‌تواند کار مردم را راه بیندازد بهتر است جای خود را به مدیر قوی‌تر دهد، متذکر شد: هیچ مسؤولی به فکر مردم پاره‌بیجار حمیدیان رشت نیست و اگر آنها جای ما بودند یک لحظه هم تحمل نمی‌کردند.

به گزارش فارس، ضعف شدید و قطع مکرر شب و روز برق در محله پاره‌بیجار رشت موجب اعتراض و انتقاد شدید ساکنان آن شده و تاکنون مسؤولان تنها از خود رفع مسؤولیت کرده‌ و توپ را در زمین یکی دیگر انداخته‌اند و هیچ راهکاری برای برطرف شدن مشکل برق محله پاره‌بیجار ارائه نداده‌اند.

انتهای پیام/

 

منبع: خبرگزاری فارس

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
اداره برق مشکلات حميديان پاره بيجار
تير برق محله ما سه سيم هستش،،اصلا برق کشش نداره ،،،قدرت برق 180وات هستش،،زمستون مشکل برق داريم تابسنون مشکل داريم ،،الان يخچال من بخاطره برق خراب شده ،،،کي مسول اين خرابي هستش ،،،اين پول بيمه چيه تو قبض هستش،،،،،،،،يه سرس ها ميگن بايد بريم ،،اداره برق کل ،،،حتي تا تهرانم بايد رفت تا اين موضوع حل بشه ،،،بايد اسم ريس اداره برق رو بديم ،،،تا پيگيري کنن ،،،،
در حاشیه