فرزندان این مرزو بوم، مقابله با استکبار را مایه افتخار و حیات طیبه خود می دانند

مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه گیلان گفت: امروز، دانشجویان با همت والای خود، در جنبش نرم افزاری و تولید علم که یکی از ثمرات آن دستیابی به فن آوری هسته ای است،این مبارزه با نظام سلطه ی آمریکا را ادامه می دهند.

فرزندان این مرزو بوم، مقابله با استکبار را مایه افتخار و حیات طیبه خود می دانند

به گزارش خبرنگار سرویس حوزه و دانشگاه ۸دی نیوز، حجت الاسلام و المسلمین سعید مهدوی مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه گیلان در نشست خبری به مناسبت ۱۶آذر، این روز را نمود عزت خواهی فرزندان این مرزو بوم با بهره گیری از نهضت حسین دانست واظهار کرد: فرزندان این مرزو بوم،مقابله با استکبار را مایه ی افتخار وحیات طیبه ی خود می دانند.

مهدوی افزود:آن زمان که دانشجویان به حضور معاون ریاست جمهوری آمریکا اعتراض کردند،سه دانشجو با اهدای خون خود ازمرزهای حریت واستقلال کشورمان پاسداری کردند وامروز، دانشجویان با همت والای خود، در جنبش نرم افزاری و تولید علم که یکی از ثمرات آن دستیابی به فن آوری هسته ای است،این مبارزه با نظام سلطه ی آمریکا را ادامه می دهند.

وی با گرامیداشت یاد شهیدان هسته ای کشورمان،شهادت دانشمندان هسته ای ، توسط دشمنان را موید خوی استکباری واستعماری دولت آمریکا دانست وگفـت:این مبارزه ومقاومت همچنان جاری وساری است وبا اینکه در رسیدن به حق هسته ای پا به میز مذاکره گذاشته ایم،اما قشر فرهیخته ی دانشگاهی،خوی سلطه رژیم آمریکا وهم پیمانان غربی آن را فراموش نمی کند ونخواهد کرد.

مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه گیلان، اعتماد به رژیم آمریکا را یک حماقت وبلاهت سیاسی دانست وتاکید کرد:توسط همین دولتمردان آمریکا،تنظیم تحریم نابه حق اقتصادی،به جرم دستیابی به یک حق مسلم انجام گرفته است وتصور اینکه همین افراد در چند ماهه ی اخیرمودب وصلح جو شده باشند،توهمی بیش نیست وبرای پاسداشت آرمان های شهدا،نباید برای مواجهه با سلطه،فریب بخوریم.

سعید مهدوی با اشاره به فضای آگاهی در بین دانشجویان در برابر کید رسانه های بیگانه گفـت:آگاهی سیاسی دانشجویان در حدی است که اجازه سوء استفاده ی جناح های سیاسی وفتنه گر را نمی دهند.

وی د رمورد وضعیت دانشجویان ستاره دار گفت: بحث ستاره دار بودن دانشجویان،مستندا تحقق بیرونی نداشته است واگر دانشجویانی توسط مجرا ی قانونی کمیته ی انضباطی به دلیل جرایم مختلف محروم شده اند،مربوط به دوره ی خاصی نیست وکمیته ی انضباطی در همه ی دوره ها ودولت ها،فعال بوده است. مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه گیلان افزود:دولتی که نام خود را دولت تدبیر وامید گذاشته ومهم ترین شعارش اعتدال گرایی است باید در برخورد با دانشجویان خاطی،اغراض سیاسی را کنار بگذارد وطبق مر قانون رفتار کند و استفاده از قدرت برای حمایت از عده ای دانشجوی خاطی وبی نظم وقانون شکن،خلاف  اعتدال گرایی وحمایت از افزاطی گری است.

مهدوی به بحث مربوط به مناظره ی احمدی نژاد وروحانی اشاره کرد وگفت:مردم محرم دولتمردان هستند وبرای رعایت حقوق شهروندی برگزاری این مناظره مفید است،تا افکار عمومی در قبال اظهارات دولتمرد سابق وجدید داوری وقضاوت کند.به شرطی که آداب مناظره رعایت شود و از برانگیختن هیجانات کور سیاسی وجناحی اجتناب گردد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه