مدیر کل دانش آموختگان دانشگاه آزاد اسلامی کشور:

دانشگاه آزاد، بزرگترین دانشگاه حضوری جهان است / ۵/۵ میلیون نفر دانش آموخته‌ی دانشگاه آزاد هستند

مدیر کل دانش آموختگان دانشگاه آزاد اسلامی کشور گفت: بیش از ۵/۵ میلیون دانش آموخته دانشگاه آزاد اسلامی در کشور مشغول خدمت به جامعه اسلامی هستند و امروز دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان بزرگترین دانشگاه حضوری جهان در محافل علمی مطرح است.

دانشگاه آزاد، بزرگترین دانشگاه حضوری جهان است / ۵/۵ میلیون نفر دانش آموخته‌ی دانشگاه آزاد هستند
به گزارش ۸دی، کارگاه اصول و روش ها در امور فارغ التحصیلان با حضور مدیر کل دانش آموختگان دانشگاه آزاد اسلامی، رئیس دبیرخانه هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان، معاون دانشجویی- فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت و کارشناسان و مسئولین اداره‌ی دانش آموختگان واحد ها و مراکز آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان به میزبانی واحد رشت در این واحد دانشگاهی برگزار شد.
در این کارگاه، طهمورث آقاجانی مدیر کل دانش آموختگان دانشگاه آزاد اسلامی کشور ضمن تشکر از میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت، اظهار داشت: دانشگاه آزاد اسلامی با تلاش بسیاری از انسانهای شریف و گمنام، راهی را که دانشگاهها و مراکز علمی صاحب نام کشور و جهان در طی سالیان زیادی رفتند در زمانی کوتاه طی کرده و جایگاه رفیعی را در بین مراکز دانشگاهی به خود اختصاص داد که امروز دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان بزرگترین دانشگاه حضوری جهان  در محافل علمی مطرح است.
وی افزود: دانشگاه آزاد اسلامی افتخار دارد که بیش از ۵/۵ میلیون  دانش آموخته در مقاطع مختلف کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری با تخصص های مختلف داشته که در جایگاه های مختلف میهن اسلامی و حتی خارج از مرزهای بین المللی مسئولیت داشته و مشغول خدمت می باشند و چرخ های اقتصادی کشور با دستان توانای این عزیزان در حال چرخش است.
آقاجانی کار برای دانش آموختگان را بسیار مهم و حساس خواند و گفت: هر چه قدر کار دقیق، با کیفیت و با ارزش باشد رضایت مندی  و اعتبار بخشی هر چه بیشتر دانشگاه آزاد اسلامی را افزایش خواهد داد.
مدیر کل دانش آموختگان دانشگاه آزاد اسلامی کشور با برشمردن وظایف اداره‌ی دانش آموختگان دانشگاه، اذعان داشت: یکی از مهمترین وظایف اداره‌ کل دانش آموختگی دانشگاه آزاد اسلامی موضوع فراغت از تحصیل دانشجویان است که با توجه به اعتبار دانشجو پس از پایان تحصیلات با مدارک ارتباط دارد، فعالیت این حوزه به صورت یک کار اساسی و پایدار برای دانشگاه از اهمیت ویژه ای برخوردار است.
این مقام مسئول تأکید کرد: اداره کل امور دانش آموختگان با مأموریت هماهنگی، تدوین آئین نامه ها، بخشنامه ها، دستورالعمل ها و ایجاد سیستم و رویه یکپارچه و یکنواخت در سطح کلیه واحد ها و مراکز دانشگاهی و نظارت بر اجرای مراحل فارغ التحصیلی و صیانت از حقوق دانش آموختگان دانشگاه آزاد اسلامی، صدور و تایید مدارک آنان با لحاظ کردن کیفیت و امنیت بالا فعالیت می کند.
شهاب شریعتی رئیس دبیرخانه هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان نیز در این جلسه برگزاری این دوره ها را مفید خواند و بیان داشت: برگزاری این چنین کارگاه ها می تواند بسیار مناسب باشد و با توجه به خط مشی های برنامه ریزی شده و به روز رسانی مناسب و رفع مشکلات، در جهت خدمت رسانی هر چه بیشتر به دانشجویان و مجموعه علمی کشور و استان مفید باشد.
تیمور آمار معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت در ادامه این کارگاه ضمن ارایه گزارش مبسوطی از روند فعالیت های انجام گرفته در امور دانش آموختگان دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت، اظهار کرد: کار در حوزه‌ی فارغ التحصیلان بسیار حساس و با اهمیت بوده چرا که در این حوزه کارشناسان با ید با بررسی مجدد پرونده آموزشی دانشجویان و دقت و حساسیت در این امور نسبت به صدور مدارک تحصیلی دانش آموختگان اقدام کنند.
لازم به ذکر است در پایان این جلسه، حاضرین به بیان نقطه نظرات خود در خصوص مشکلات حوزه فارغ التحصیلان پرداخته که توسط مدیر کل امور دانش آموختگان دانشگاه آزاد اسلامی به سوالات مطروحه پاسخ داده شد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه