گزارش تحلیلی از وضعیت نامناسب آسفالت خمام؛

چاله چوله هایی به عمر ۲۰ سال!/ مسئولین چه می گویند؟

وضعیت نامطلوب آسفالت‌های خیابان شهید باهنر روستای راسته کنار خمام موضوعی است که سال‌هاست در این روستا مطرح بوده و مردم از دست خیابان شهید هرمند این روستا به ستوه آمده اند.

چاله چوله هایی به عمر ۲۰ سال!/ مسئولین چه می گویند؟

به گزارش ۸دی، به نقل از خوبان، وضعیت نامطلوب آسفالت‌های خیابان شهید هنرمند روستای راسته کنار خمام موضوعی است که سال‌هاست در این روستا مطرح بوده و مردم از دست خیابان شهید هنرمند این روستا به ستوه آمده اند.

اما این روستا مرزی و محروم از کمبود برخی امکانات اولیه و جزیی رنج می برد؛ که اغلب آنها بدون بودجه های کلان و تنها با برنامه ریزی صحیح و احساس مسئولیت بیشتر مسئولین بخش و مرکز استان به آسانی قابل حل است.

یکی از معضلات مهم و اساسی در زمینه آسفالت جاده خیابان شهید هنرمند راسته کنار می باشد که نبود آسفالت یکدست در این خیابان چاله و چوله است که موجب نارضایتی روستائیان، مردم منطقه و رانندگان این مسیر ها شده است.

400

یکی از اهالی این منطقه در گفت و گو با خبرنگار خوبان یکی از مشکلات و دغدغه های اساسی این مسیر از روستا را نبود جاده مناسب و وجود چاله و چوله های فراوان در این مسیر ذکر کرد.

وی در ادامه گفت: در این مسیر تصادف های شدیدی بخاطر وجود چاله چوله ها رخ می دهد.

یکی از رانندگان در مسیر این روستا گفت: روستای راسته کنار که به اصطلاح آسفالت است، وقتی در این خیابان عبور می کنم بیشتر حواسم به این است که خدای نکرده از روی چاله و چوله ای عبور نکنم تا لاستیک بترکد و باعث واژگونی ماشین شود.

کامیاب رئیس شورای روستای راسته کنار خمام به خبرنگار خوبان گفت:۱۹۰۰ متر طول خیابان شهید هنرمند است و مدت ۱۹ سال است که توسط جهادسازندگی آسفالت شده است و به مرور زمان و بر اثر عملیات عمرانی کیفیت جاده کاهش یافته و آسفالت تبدیل به چاله چوله شده است.

وی در ادامه اذعان داشت: از سال ۹۱ دهیاری و شورای روستا در حال پیگیری است. مسئولین ذیربط نیز از این جاده بازدید کرده اند که هنوز به نتیجه نرسیده است.

این عضو شورای روستا با اشاره به مشکلات مالی اجرای این طرح گفت: طبق ارزیابی کارشناسان ، آسفالت مجدد این مسیر، ۲۵۰میلیون تومان اعتبار نیاز دارد.

کامیاب در پایان به خبرنگار ما گفت: آسفالت نامناسب این مسیر، صدمات جبران ناپذیری همچون تصادف برای اهالی روستا به وجود آورده است.

درادامه تصاویری از چاله چوله هایی خیابان شهید هنرمند روستای راسته کنار خمام را ملاحظه می نمایید:

100 300

500

تصویر مربوط به تصادف در خیابان شهید هنرمند راسته کنار خمام می باشد 

photo_2016-07-21_09-40-13

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه