فرمانده‌ی انتظامي بندرانزلي خبر داد؛

دستگیری سارقان داخل خودرو با ۷ فقره سرقت در “انزلی”

فرمانده‌ی انتظامی شهرستان بندرانزلی از دستگیری سارقان داخل خودرو با ۷ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

دستگیری سارقان داخل خودرو  با ۷ فقره سرقت در “انزلی”

به گزارش ۸دی، سرهنگ”هرمز عشقی” اظهار داشت: در پی وصول شکایت هایی مبنی بر سرقت لوازم داخلی خودرو ،پیگیری ویژه این پرونده در دستور کار کارآگاهان  پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: در این راستا تیم ویژه ای از کارآگاهان مامور رسیدگی به این پرونده شده و با انجام گشت های محسوس و نامحسوس و تحقیقات تخصصی  موفق شدند رد پای  سارق را شناسایی کنند.

فرمانده ی انتظامی انزلی گفت: ماموران سارق را در حین انجام سرقت لوازم داخلی خودرو در داخل پارکینگ غافلگیر و دستگیر  و به مقر انتظامی دلالت دادند.

عشقی با اشاره به اینکه متهم در تحقیقات پلیس  به ۷فقره سرقت داخل خودرو با همدستی ۶نفر اعتراف کرده اضافه کرد: ۶نفر همدست وی شناسایی و دستگیر و در بازجویی های فنی ماموران  به سرقت  اموال مسروقه اعتراف کردند.

فرمانده‌ی انتظامی شهرستان بندرانزلی در خاتمه با بیان اینکه متهمان با تکمیل پرونده جهت سیرمراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند، به شهروندان توصیه کرد به منظور جلوگیری از سرقت خودرو  و لوازم داخلی آن علاوه بر قفل و زنجیر کردن خودرو، آن را به دزدگیر مناسب مجهز و از قفل بودن درب ها و بالا بودن شیشه های خودرو  حتی در پارکینگ آپارتمان اطمینان حاصل نمایند.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه