معاون اجتماعي پليس گيلان خبر داد؛

مرحله‌ی سوم طرح جهادی فرهنگی گیلان مطهر اجرایی شد

معاون اجتماعی پلیس گیلان گفت: با توجه به اجرای موفق مرحله‌ی اول و دوم طرح جهادی فرهنگی گیلان مطهر، مرحله‌ی سوم این طرح در استان اجرایی شده است.

مرحله‌ی سوم طرح جهادی فرهنگی گیلان مطهر اجرایی شد

به گزارش ۸دی، سرهنگ “محمدرضا جعفری خیرخواه” در مصاحبه با خبرنگاران در تشریح این خبر اظهار داشت: با توجه به استقبال مردم و مسئولان از اجرای موفق مرحله‌ی اول ودوم طرح جهادی فرهنگی گیلان مطهر و اثرات مثبت آن در کاهش جرائم و آسیب های اجتماعی، مرحله سوم این طرح همزمان با تعطیلات عید سعید فطر آغاز شد.

معاون اجتماعی پلیس گیلان با بیان اینکه این طرح به همت معاونت اجتماعی پلیس و با همکاری دستگاهها و نهادهای فرهنگی استان تاکنون اجرا شده است، بیان داشت: مرحله‌ی سوم این طرح از ۱۶ تیرماه  مصادف با تعطیلات عید سعید فطر سالجاری کلید خورده و تا  ۳ مهرماه سالجاری در استان ادامه خواهد داشت.

وی با تاکید بر اینکه با توجه به موفقیت طرح گیلان مطهر، طرح ایران مطهر با الگو برداری قرار است در کل کشور اجرایی شود، خاطرنشان کرد: طرح گیلان مطهر طرحی جدید به منظور ارتقای فرهنگی جامعه است.

خیرخواه با تاکید بر برخورد افراد کجرو و منحرفی که در پوشش مسافر و گردشگر وارد استان می شوند، اظهار داشت: برخورد با مظاهر علنی فساد در جامعه و ترویج روحیه قانون مداری و  احیاء فریضه امر به معروف و نهی از منکر و گسترش این فریضه الهی اقدامی شایسته و درخور شان مردم استان گیلان است.

خیرخواه با اشاره به اینکه مرحله سوم این طرح در حال حاضر در ۴۸ نقطه از تفرجگاهها، مناطق گردشگری و سواحل دریا تفرجگاههای استان گیلان برپا شده است، تصریح کرد: پیشگیری از آسیب های اجتماعی مستلزم توجه جدی به موضوع حجاب و عفاف در جامعه بوده و برای این منظور بایستی فریضه امر به معروف و نهی از منکر بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

این مقام انتظامی با بیان اینکه برای اصلاح ناهنجاری ها و آسیب های اجتماعی باید افراد نسبت به یکدیگر احساس مسئولیت کنند و برای بهبود شرایط، مشارکت فعال داشته باشند،بیان داشت: نیروی انتظامی در راستای وظایف ذاتی خود با ناهنجاری ها و فسادهای اجتماعی به عنوان مصادیق نهی از منکر برخورد می کند.

معاون اجتماعی پلیس گیلان در پایان با بیان اینکه در ایستگاه گیلان مطهر از وجود طلاب و روحانیون حوزه علمیه قم و برادران و خواهران بسیجی و پلیس های افتخاری به منظور ارتقاء امنیت اجتماعی استفاده شده است، ابراز امیدورای کرد: با بهره جستن از تجربیات و رفع نقاط ضعف و افزایش نقاظ قوت، بتوانیم قدمی مثبت در جهت ارتقای امنیت اجتماعی و مردم و مسافران برداریم.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه