امام جمعه ماسال در گفتگو با 8دی:

دفاع از مظلوم خاور و باختر نمی شناسد/ مدعیان حقوق بشر در خصوص کشمیر مهر سکوت بر لب زده‌اند/دستگاه دیپلماسی زودتر موضع گیری کند

امام جمعه ماسال گفت: متاسفانه در رابطه با کشتار و سرکوب مسلمانان در کشمیر همه ی کسانی که دم از حقوق بشر و انسانیت می زنند سکوت کرده اند.

دفاع از مظلوم خاور و باختر نمی شناسد/ مدعیان حقوق بشر در خصوص کشمیر مهر سکوت بر لب زده‌اند/دستگاه دیپلماسی زودتر موضع گیری کند

سید هادی موسوی در خصوص کشتار و سرکوب مسلمانان کشمیر در گفتگو با خبرنگار ۸دی اظهار داشت: ما عقیده ای به عنوان دفاع از مظلوم داریم و بر اساس مبانی اعتقادی اسلام دفاع از مظلوم خاور و باختر نمی شناسد.

وی  افزود: این از مسلمانی به دور است اگر کسی صدای مظلومی را که استغاثه و طلب کمک می کند بشنود، و از عهده اش بیرون بیاید اما به او کمک نکند.

امام جمعه ی ماسال گفت: البته کمک کردن را می توان ضابطه مند کرد مانند کمک مستشاری جمهوری اسلامی ایران به سوریه و عراق که نوعی کمک به مظلوم است.

موسوی اظهار کرد: متاسفانه در رابطه با کشتار و سرکوب مسلمانان در کشمیر همه ی کسانی که دم از حقوق بشر، نوع دوستی و انسانیت می زنند سکوت کرده اند در حالی که اگر همین اتفاق در پاریس می افتد رسانه های استکباری و نظام سلطه آن را در بوق و کرنا می کنند.

وی متذکر شد: مدعیان حقوق بشر هرجا که مسلمانان و انسان های فقیر و ضعیف را می کشند و مورد ظلم قرار می دهند به گونه ای رفتار می کنند که گویا هیچ اتفاقی نیافتاده است و مهر سکوت بر لب می زنند.

امام جمعه ماسال در پایان متذکر شد: من معتقدم دستگاه دیپلماسی ما زودتر از اینها باید موضع گیری کند و موضع نظام جمهوری اسلامی ایران را مشخص نماید.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه