در تذکر قانونی مطرح شد؛

انتقاد نماینده تهران از شوخی قومیتی سید کاظم دلخوش با مردم قزوین

در جریان نشست علنی امروز نماینده مردم صومعه سرا در مجلس شورای اسلامی با خواندن قطعه شعری به تایید نطق پیش از دستور لاریجانی پرداخت.

انتقاد نماینده تهران از شوخی قومیتی سید کاظم دلخوش با مردم قزوین

به گزارش ۸دی، در جریان نشست علنی امروز نماینده مردم صومعه سرا در مجلس شورای اسلامی با خواندن قطعه شعر “هر کس به ریاست رئیس بد بین است / چاره درد او شهر داوود محمدی(قزوین) است” به تایید نطق پیش از دستور لاریجانی پرداخت.

عضو هیات رئیسه فراکسیون امید همچنین با انتقاد از کاظم دلخوش که در جریان نشست علنی امروز با استقبال از نطق پیش از دستور لاریجانی در محکوم کردن اقدام‌های اخیر امریکا علیه کشورمان، برای انتقاد از این اقدام‌ها، در شعری به بیان یک شوخی قومیتی به مردم یکی از استان‌های کشور پرداخت، گفت: ما هم با نطق آقای لاریجانی موافق هستیم اما شعری که آقای دلخوش خواندند، به هیچ وجه در شأن مجلس شورای اسلامی نبود.

کاظم دلخوش در جریان نشست علنی امروز مجلس هنگامی قصد داشت درباره یکی از مواد مورد بحث اظهارنظر کند، اقدام به بیان نوعی شوخی قومیتی با مردم قزوین کرد و گفت که اگر آمانو به رفتار خود ادامه دهد، حساب او با شهر آقای داود محمدی (نماینده مردم قزوین و رئیس کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی) است.

این درحالی است که کاظم دلخوش نماینده مردم صومعه‌سرا نام مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی را اشتباه تلفظ کرد!

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
حسن سليمي
واقعاٌ از وجود چنين شخصي به عنوان نماينده گيلان شرمگينم.
ناشناس
خاک بر سرش....
ابراهیم
وای که چه شودآقای نماینده چه شوخ طبعندفرهنگ گیلانی رابه بازی نگیریدخواهشا
در حاشیه