کاگران چوکا در تلویزیون هم غریب شدند؛

شبکه‌ی باران حمایت امام جمعه‌ی رضوانشهر از کارگران چوکا را سانسور کرد

سخنان حمایت آمیز امام جمعه ی رضوانشهر از کارگران کارخانه ی چوکا که قرار بود از شبکه باران پخش شود سانسور شد.

شبکه‌ی باران حمایت امام جمعه‌ی رضوانشهر از کارگران چوکا را سانسور کرد

به گزارش ۸دی به نقل از رضوان خبر ، بخشی از خطبه‌ی دوم نمازجمعه‌ی این هفته رضوانشهرکه به امامت حجت الاسلام والمسلمین هادی حبیبی که قرار بود از شبکه‌ی استانی باران پخش شود به دلایل نامعلومی سانسور شد.
امام جمعه ی رضوانشهر در خطبه های هفته گذشته ی نماز جمعه این شهر ت از کارگران کارخانه‌ی چوکا به دلیل عدم دریافت چند ماه از حقوق خود حمایت کرده بود.
وی در این سخنان گفت: در صنایع چوب و کاغذ چوکا، عزل و نصب مدیران این شرکت به عهده هیات مدیره شستا است و مسئولان شهرستانی دراین زمینه فقط اطلاعاتی که دارند و مشکلات و مسائل میدانی را به آن مجموعه در تهران ارجاع می دهند، بنده از نزدیک شاهد فعالیت مسئولان شهرستان و نماینده‌ی محترم مجلس هستم.
حبیبی افزود: خواسته و دغدغه‌ی مشترک همه ی مسئولان شهرستان ما و مردم عزیز فعالیت مجدد چوکا و استیفای حقوق کارگران زحمتکش هست.
امام جمعه‌ی رضوانشهر تأکید کرد: از مسئولان استان و مجمع نمایندگان استان استمداد می طلبیم که مشکلات چوکا و کارگران این مجموعه را در اولویت قرار دهند، به داد کارگران این مجموعه برسند. ما از نزدیک مشکلات این عزیزان را می بینیم که چند ماه حقوق نگرفته ند. از مسئولان بالا دستی می خواهیم به هر قیمتی شده مشکل این عزیزان را حل کنند و برای برون رفت از وضعیت کنونی تدبیر کنند.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه