استاندار گیلان خبر داد؛

اختصاص ۱۰۰ میلیون تومان به خبرنگاران گیلان در روز خبرنگار/پشتیبانی اصحاب رسانه از عوامل موفقیت مسئولان است

استاندار گیلان از اختصاص ۱۰۰ میلیون تومان برای تجلیل خبرنگاران این استان در روز خبرنگار خبر داد و گفت: با شوق بسیار به استقبال روز خبرنگار می‌رویم.

اختصاص ۱۰۰ میلیون تومان به خبرنگاران گیلان در روز خبرنگار/پشتیبانی اصحاب رسانه از عوامل موفقیت مسئولان است

به گزارش ۸دی، محمدعلی نجفی شامگاه سه‌شنبه در حاشیه افتتاح سومین نمایشگاه ملزومات جهیزیه و پنجمین نمایشگاه فرش در محل نمایشگاه‌های بین المللی گیلان اظهار داشت: برگزاری نمایشگاه فرصتی برای ارائه آخرین دستاوردهای تولیدکنندگان و تجار است.

استاندار گیلان گفت: با برگزاری نمایشگاه، تولیدکنندگان با ارائه محصولات خود در یک مکان از تجربیات یکدیگر استفاده و تهیه ملزومات برای شهروندان آسان‌تر صورت می‌گیرد.

نجفی با اشاره به اینکه بازدیدکنندگان این نمایشگاه به طور عمده نوعروسان و جوانان گیلانی هستند تصریح کرد:  ۸۵ درصد کالای عرضه شده در این نمایشگاه  تولید داخلی کشور است.

وی با تاکید بر اینکه امید است در آینده‌ای نزدیک به‌طور کامل تمام کالاهای نمایشگاه‌ها از تولیدات داخلی باشند تصریح کرد: با افزایش کیفیت تولیدات داخلی و حمایت خریداران از این کالا مسیر روشنی در توسعه کالاهای داخلی در استان و کشور گشوده می‌شود.

استاندار گیلان با تاکید بر اینکه انتظار می‌رود خریداران به کالاهای تولید داخل توجه بیشتری داشته و از تولیدکنندگان داخلی حمایت کنند افزود: پرداخت وام خرید کالا اقدام موثری از سوی دولت برای تمامی اقشار جامعه است که هر فردی می‌تواند تا سقف ۱۰ میلیون تومان از آن استفاده کند.

نجفی با تاکید بر توسعه و تجهیز فضای نمایشگاه‌های گیلان خاطرنشان کرد: تبلیغات شهری برای بازدید شهروندان از نمایشگاه و امکانات حمل و نقل شهری برای رفت و آمد شهروندان به نمایشگاه باید به‌صورت مطلوب‌تری در استان فراهم شود.

استاندار گیلان با تاکید بر اینکه خبرنگاران همواره در تمامی مراحل در کنار مسئولان حضور دارند خاطرنشان کرد: به عنوان استاندار گیلان از رسانه‌های استان رضایت کامل دارم.

نجفی با بیان اینکه با شوق بسیار و آغوشی باز به استقبال روز خبرنگار می‌رویم خاطرنشان کرد: برای تجلیل از خبرنگاران گیلان در روز خبرنگار ۱۰۰ میلیون تومان اختصاص یافته است.

نجفی خاطرنشان کرد: یکی از موفقیت‌های  مدیران و مسئولان استان اطلاع‌رسانی و پشتیبانی صادقانه اصحاب رسانه استان است.

منبع: تسنیم

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه