دبیر حزب مردمسالاری گیلان در دیدار با فرماندار رشت:

سنگ بنای فیش های نجومی از دوره ی احمدی نژاد گذاشته شد / باید پسماندهای دولت احمدی نژاد را کنار بزنیم

دبیر حزب مردمسالاری گیلان در دیدار با فرماندار رشت گفت: باید پسمانده های دولت احمدی نژاد را کنار بزنیم و کسانی را به مسند بنشانیم که به دولت دکتر روحانی وفادار باشند و انتخابات آتی را به نحو احسنت برگزار کنیم تا دولت آقای روحانی بار دیگر پیروز میدان باشد.”

سنگ بنای فیش های نجومی از دوره ی احمدی نژاد گذاشته شد / باید پسماندهای دولت احمدی نژاد را کنار بزنیم

به گزارش ۸دی، نشست هم اندیشی اعضای حزب مردمسالاری گیلان با فرماندار رشت عصر امروز در ساختمان این فرمانداری برگزار شد.

در این نشست، کمال لشگری دبیر حزب مردم سالاری گیلان و دیگر اعضای این حزب از مشکلات پیش روی این حزب و همچنین اهداف آن با فرماندار رشت مهندس مهدوی دیدار کردند.

لشگری در این دیدار به بیان تفاوت های دولت نهم و دهم با دولت تدبیر و امید پرداخت و اظهار داشت: ” از جمله تفاوت های دولت تدبیر و امید با دولتهای نهم و دهم، مسئله ی فیش های حقوقی نجومی است. باید بدانید که سنگ بنای این فیش ها در دولت آقای احمدی نژاد گذاشته شده بود و در این دوره آشکار شد. احمدی نژاد اجازه نمی داد کسی به کابینه و افرادش  انتقاد کند اما آقای دکتر روحانی خواستار مواخذه ی افراد متخلف شدند.

جلسه ی حزب مردمسالاری گیلان با فرماندار رشت (13)

” وی در ادامه  افزود: در انتخابات آینده با تمام قوا از دولت تدبیر و امید برای پیروزی در انتخابات حمایت خواهیم کرد.”

دبیر حزب مردمسالاری تأکید کرد: باید پسمانده های دولت احمدی نژاد را کنار بزنیم و کسانی را به مسند بنشانیم که به دولت دکتر روحانی وفادار باشند و انتخابات آتی را به نحو احسنت برگزار کنیم تا دولت آقای روحانی بار دیگر پیروز میدان باشد.”

قاسم زاده، از مدیران اجرایی حزب مردم سالاری نیز در این نشست خاطر نشان کرد: ” فضای بسته ای که در دولت احمدی نژاد بود در این دولت شکسته شد. دولت تدبیر و امید و دکتر روحانی خواسته ی دل همه ی مردم بود. اینک با فاصله گرفتن سه سال و اندی از دولت اسبق تمام راه های بسته شده باز شده اند و رو به بالندگی و رشد خواهیم رسید.”

شهرام میرزایی از دیگر مدیران حزب مردمسالاری در گیلان با بیان اینکه نگرانی حزب مردم سالاری انتخابات آتی است گفت: این انتخابات سرنوشت ملت را رقم خواهد زد. انتخاب روحانی در انتخابات گذشته فضای امید را در کشور به ارمغان آورد و نباید این آرامش از دست برود.

وی افزود: میزان بودجه ی استفاده شده ی این دولت نسبت به دولت آقای احمدی نژاد که ۸۰ میلیارد دلار بود تنها ۲۰ میلیارد دلار است.

میرزایی تأکید کرد: نباید تفکر احمدی نژادی بار دیگر بر کشور مستولی گردد.

در پایان این نشست فرماندار رشت دیدگاههای خود در رابطه با نگرانی های این حزب را بیان کردو

سید عیسی مهدوی گفت : ” سردبیر حزب مردمسالاری (آقای کواکبیان) از انقلابیون بنام هستند. مردم سالاری یک موهبت الهی است، هم چنان که امام راحل نیز به آن اشاره داشتند.  این حزب با حزب مردم سالاری جهانی اشتراک های فراوان دارد اما نکته بارز این است که مردم سالاری در ایران بر اساس مبانی دینی و اسلامی نهادینه شده است که موجب هر چه غنی تر شدن این حزب و اهداف آن است.

وی افزود: زمانی که دولت آقای روحانی بر سر کار آمد، مردم به این نتیجه رسیده بودند که باید به تفکری رأی بدهند که از تمام توانمندی های جامعه استفاده کند. رفتاری که در انتخابات گذشته صورت گرفت اعتماد مردم را به دولت تدبیر و امید جلب کرد و احزاب مطمئنأ نقش بزرگی در روند برگزاری آن داشتند.  دولت آقای روحانی برخلاف دو دولت پیشین خودش را مسئول فسادهای اجتماعی می داند و با پاک دستی رو بروی آنها می ایستد.

جلسه ی حزب مردمسالاری گیلان با فرماندار رشت (18)

مهدوی تأکید کرد: این دولت به تمام قول هایی که داده بود عمل کرده است، آزادی بیان و آزادی اجتماعی که دکتر روحانی وعده داده بود محقق شده است. همچنین در این دولت از تمام ظرفیت ها برای حل مسائل به نحو احسن استفاده می شود.

فرماندار رشت در ادامه اظهار کرد: احزاب باید فعالیت های این دولت را هر چه شفافتر و واقعی به مردم نشان دهند چرا که دولت آنچنان عملکرد خوبی دارد که نیازی به اغراق کردن نیست.

 وی به پیروزی هایی که وزیر خارجه ی دولت یازدهم در سطح بین المللی اشاره کرد و گفت:” برجام موقعیت از دست رفته ی ایران را در سطح بین المللی باز پس گرفت. ما در دولت قبل دچار پدیده ای به نام ایران هراسی شده بودیم اما خوش بختانه این دولت قضیه ی ایران هراسی را خنثی کرده است. “

مهدوی همچنین اذعان کرد: بسیاری از مردم دکتر روحانی را متهم به قرار گرفتن جلوی فرمایش های رهبری می کنند اما آقای رئیس جمهمور همیشه و همه جا بنا بر گفته های ایشان حرکت کرده و تصمیم گرفته اند و همواره پشت ولایت بوده و هستند.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
سلام
اینا با خودشون چند چندن
n
آره جان خودتون.{...} الکی خودتون رو به موش مردگی نزنید.دولت {...} شما عادت داره هر گندی میزنه بندازه گردن دولت قبلی.حنای شما دیگه پیش مردم رنگ نداره
بابک
یکی به این لشکری بگه تو خودت با همه اقوام و یارانت چندنفر هستیدوچقدر پیرو دارید که اینجوری از الان کاسه داغ تر از آش شدی {..} شدی بلنگوی یک مشت مهره های سوخته
رشتی
جدیدا مردم چقدر به جوک و طنز علاقمند شدن حتی حرفای سیاستمدارها هم جوک میگن؟!! انگار یادشون رفته میشه حرف جدی هم زد؟!! حالا همه به سبک خنده های تلگرامی برای این آقای با فهم می خندیم... خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
احمد
وای بر دروغگویان که دین خود را به جیفه دوروزه دنیا می فروشند جناب دبیر کل در مقابل صدها و شاید هزاران فیش افشا شده موجود از دولت ریست شما هم اگر راست می گویی جند عدد از فیشهای اعضای دولت احمدی نزاد را نشان بده
حاجی
سلام لشکری جان اگر هم در دولت قبل بوده نباید اینقدر ادامه میداشت سه سال از عمر دولت میگذرد چون چرب نرم بود برخورد نکردند ؟؟؟؟؟؟؟
حاجی
آقای لشکری تو که خود ماسالی هستی واقعا نمیدانی در بخشداری و شهرداری و دیگر ادارات ماسال چه میگذرد یقه احمدینژاد را گرفتی که چه بشود اینها را پیگیری کن
در حاشیه