تردد در محورهای کوهستانی گیلان با زنجیر چرخ امکانپذیر است

مدیرکل راه و شهرسازی گیلان با اشاره به آغاز بارش شدید برف از شب گذشته و ادامه آن در چندین محور کوهستانی استان گفت: هم اکنون تردد در این محورها با زنجیر چرخ امکانپذیر است.

تردد در محورهای کوهستانی گیلان با زنجیر چرخ امکانپذیر است

به گزارش ۸دی نیوز مدیرکل راه و شهرسازی گیلان، حجت شعبانپور اظهار کرد: ارتفاع برف در محور اسالم به خلخال که بارش آن از شب قبل آغاز شده در زمان حاضر به ۲۰ تا ۲۵ سانتی متر می رسد.

وی با اشاره به اینکه بارش برف تردد در این محور را باکندی مواجه کرده، افزود: با شروع بارش برف در محور یاد شده اکیپ راهداری با دو دستگاه گریدر ، یک دستگاه برف روب ونیروهای راهداری در سطح جاده مستقر شده تا ضمن بازنگهداری راه نسبت به رفع مشکلات احتمالی مسافران اقدام کنند .

به گفته مدیرکل راه و شهرسازی گیلان در محور کوهستانی حشمت آباد ، قوشه لانه، ویه – کلیشم شهرستان رودبار ارتفاع برف به ۱۰ سانتی متر،محور اشکورات و لات محله رودسر ارتفاع برف به ۱۵ سانتی متر ، محور بلوردکان – خصیل دشت املش ارتفاع برف به ۱۰ سانتی متر ، محور آبی نام و دیلمان سیاهکل ارتفاع برف به ۲۰ سانتی متر می رسد .

شعبانپور خاطر نشان کرد: در زمان حاضر تمامی راهها باز و تردد جریان دارد.

وی از رانندگان خواست تا در صورت تردد از محورهای کوهستانی خودروهای خود را مجهز به سوخت کافی، وسایل گرمازا و زنجیر چرخ مجهز کنند.

مدیرکل راه و شهرسازی گیلان ادامه داد: رانندگان قبل از عزیمت می توانند آخرین وضعیت راه ها را ازطریق سامانه اطلاع رسانی http://gilan.mrud.ir و یا تلفن گویای ۱۴۱ و۳۲۱۱۱۱۱-۰۱۳۱ دریافت کنند .

به گزارش اداره کل هواشناسی گیلان و با توجه به نفوذ تدریجی سامانه کم فشار در سطح زمین و وجود جریانات نسبتا ناپایدار در سطوح فوقانی جو؛ بارندگی ها و بارش برف در برخی از مناطق کوهستانی استان تا روزهای پایانی هفته جاری ادامه می یابد./ایرنا

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه