توسط کارگر طلبکار؛

شهردار لنگرود کتک خورد + جزییات

صبح امروز کارمندان شهرداری لنگرود شاهد درگیری در اتاق شهردار بودند که در آن کارگری که حدود شش ماه حقوق معوق داشت شهردار این شهر را به باد کتک گرفت.

شهردار لنگرود کتک خورد + جزییات

به گزارش ۸دی به نقل از لنگرخبر، صبح امروز کارمندان شهرداری لنگرود شاهد درگیری در اتاق شهردار بودند.

 

بنا بر آخرین شنیده‌ها یکی از کارگران شرکتی که حدود ۶ ماه حقوق دریافت نکرده است با مراجعه به اتاق شهردار خواستار پاسخگوی از رضا کحالی در خصوص تأخیر چندماهه در خصوص حق‌وحقوق کارگران شد.

 

این کارگر شهرداری که به دلیل عدم دریافت حقوق در چند ماه اخیر وضعیت مناسبی هم نداشت به خاطر عدم پاسخ صحیح از سوی شهردار، اقدام به دست‌درازی به سمت کحالی کرد.

 

درنهایت با دخالت دیگر کارمندان شهرداری و به کمک مأمورین انتظامی کار به پایان رسید و کارگر موقتاً به بازداشتگاه منتقل شد.

 

به گفته برخی کارمندان شهرداری لنگرود،‌ دلیل عصبانیت این کارگر ترک همسرش از خانه وی بود که دلیل آن عدم دریافت حقوق در چندماه گذشته است.

 

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
شهروند
دم کارگر شرکتی گرم؛ باید دست این کارگر را بوسید اعضای شورای‌ها و شهرداران سراسر استان این هشداری است برای شما چه بسا کارگرانی هستند چنین عمل فیزیکی را بر سر شما بیاورند خدا آن روز را نیاورد اما به همه شما یادآوری میکنم که شماها این تفکر را از ذهن خود دور کنید که مردم و کارگران و کارمندان و..... رعیت شما هستند و هر طور که بخواهید میتوانید با آنان برخورد و هرچه از دهنتان درمی‌آید بگویید امام راحل فرمودند مردم ولی نعمت ما هستند...................
در حاشیه