فرمانده سپاه ناحیه فومن:

به افراد بدحجاب و بدپوشش تذکر دهیم/ می گوییم مدیون شهدا هستیم، گفتن در لفظ کافی نیست

امروز ما نگران هستیم، مسئولین دلسوز به این انقلاب هم نگران هستند. اختلاط زن و مرد در عروسی ها و مراسمات مختلف چه معنایی دارد؟ این ها چیزی جز بی حرمتی به خون شهدا نیست.

به افراد بدحجاب و بدپوشش تذکر دهیم/ می گوییم مدیون شهدا هستیم، گفتن در لفظ کافی نیست

به گزارش ۸دی؛ فرمانده سپاه ناحیه فومن در آئین افتتاحیه طرح جوانه های صالحین در مصلی مسجد ولی عصر(عج) بالامحله فومن با اشاره به وضعیت فرهنگی جامعه گفت: امروز ما نگران هستیم، مسئولین دلسوز به این انقلاب هم نگران هستند. اختلاط زن و مرد در عروسی ها و مراسمات مختلف چه معنایی دارد؟ این ها چیزی جز بی حرمتی به خون شهدا نیست.

سرهنگ پاسدار میرزاپور گفت: بسیج بیدار است ، بسیج زیر نظر مقام معظم رهبری است از هیچکس اجازه نمی گیرد و هر کجا که تشخیص بدهد وارد عمل می شود، این دستور مقام معظم رهبری است، باید خون شهدا و روحیه شهادت طلبی را حفظ کنیم. هر کجا که ارزش های نظام جمهوری اسلامی کم رنگ بشود بسیج باید حضور پیدا کند.
وی خطاب به بسیجیان پایگاه شهید نظری اظهار کرد: دوستان عزیز بسیجی، من حقیر، خانواده های شما یقینا به شهدا تعهد داریم چرا که اگر نداشتیم در این جا حضور پیدا نمی کردیم.

فرمانده سپاه ناحیه فومن گفت: لازم به ذکر است که یادآوری کنم ما در بحث قلیان ها وارد شدیم و آن ها را جمع کردیم بسیاری از خانواده ها نگران این قلیان سراها بودند و هستند ما در هر صورت با دشمن مقابله می کنیم هشت سال جنگیدیم و کشور را از دست جهانخواران نجات دادیم در جنگ نرم هم آمادگی لازم را داریم هر زمان که لازم باشد وارد عمل شویم. ما مدیون شهدا هستیم چرا در مزار شهدای گمنام بساط قلیان پهن می شود؟ ما مسئولیت ها و حقوق مان را مدیون شهدا هستیم، باید این ها گفته شود، باید دغدغه ها بیان شود.

وی ادامه داد: بحث مهم دیگر موضوع امر به معروف و نهی از منکر می باشد. شهرستان فومن به دلیل توریستی بودن مسافران زیادی دارد لطفا همگان وظیفه خود بدانیم که به افراد بدحجاب تذکر بدهیم، متاسفانه ما عاجزیم از تذکر دادن بعد هم می گوییم ما مدیون شهدا هستیم، فقط در لفظ کافی نیست و این تذکر لسانی یک وظیفه همگانی است. صرفا به نماز و حجاب اکتفا نکنیم بحث امر به معروف و نهی از منکر را فراموش نکنیم.
فرمانده سپاه فومن اظهار کرد: امروز اگر در آرامش زندگی می کنیم مدیون خانواده های شهدا هستیم برای اینکه این جامعه پویایی لازم را داشته باشد هم به فرهنگ سرخ نیازمندیم هم فرهنگ سبز. فرهنگ سرخ همان نهضت عاشورایی است و فرهنگ سبز همان مهدویت و شناخت آقا امام زمان (عج) است باید این دو فرهنگ را در جامعه تعمیم و ترویج بدهیم.
وی در پایان گفت:در پایان تشکر میکنم از همه عزیزان به خاطر حضورشان و خصوصا جناب آقای ملایی نژاد بخاطره انسجام و نظمی که در جوانه های صالحین شهرستان بوجود آورده اند امیدواریم که همواره پیرو راه شهدا باشیم.

منبع: بهجت نیوز

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه