مدیرکل‌ ارشادگیلان‌ درواکنش‌به‌ وقایع رسانه‌ای‌ اخیر؛

مطبوعات حق دارند نظرات و انتقادات را به اطلاع عموم برسانند

فیروز فاضلی مدیرکل اداره ارشاد استان گیلان در واکنش به اتفاقات و وقایع رسانه ای چند روز اخیر در گیلان نامه ای را خطاب به رسانه های گیلانی منتشر کرد که در ادامه می توانید بخوانید.

مطبوعات حق دارند نظرات و انتقادات را به اطلاع عموم برسانند

به گزارش ۸دی، فیروز فاضلی مدیرکل اداره ارشاد استان گیلان در واکنش به اتفاقات و وقایع رسانه ای چند روز اخیر در گیلان نامه ای را خطاب به رسانه های گیلانی منتشر کرد که در ادامه می توانید بخوانید:

با سلام و احترام

همانگونه که مستحضرید روشن ساختن افکار عمومی و بالا بردن سطح معلومات و دانش مردم از رسالت خطیر مطبوعات محسوب می شود و مطبوعات حق دارند نظرات و انتقادات سازنده، پیشنهاد ها، توضیحات مردم و مسئولین را با رعایت موازین اسلامی و مصالح جامعه درج و به اطلاع عموم برسانند.

مقام معظم رهبری نیز در فرمایشات خود برای رسانه سه وظیفه عمده قائل شده اند: ” وظیفه نقد و نظارت، وظیفه اطلاع رسانی صادقانه و شفاف، وظیفه طرح و تبادل آرا و افکار در جامعه “.

بر این اساس انتظار می رود با توجه به جایگاه والای رسانه ها به عنوان سکان دار افکار عمومی، با ایجاد فضای نقد منصفانه و مشفقانه درباره عملکرد دولت و مسئولین و انعکاس مطالب موثق در تقویت وحدت و یکدلی در استان اهتمام نمایید.

فیروز فاضلی

مدیر کل اداره ارشاد اسلامی گیلان

11111

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه