مراسم تودیع و معارفه شهردار لشت نشاء برگزار شد + گزارش تصویری

در این مراسم که با حضور عظمتی فرماندار رشت، آقاجانزاده معاون عمرانی استاندار گیلان و جمعی از مسئولین بخش لشت نشاء برگزار شد، علیرضا مسچیان به عنوان شهردار جدید لشت نشاء معرفی شد.

مراسم تودیع و معارفه شهردار لشت نشاء برگزار شد + گزارش تصویری

به گزارش ۸دی نیوز  خوبان خبر  مراسم تودیع و معارفه شهردار لشت نشاء عصر دیروز در سالن کتابخانه ۷ تیر لشت نشاء برگزار شد.

در این مراسم که با حضور عظمتی فرماندار رشت، آقاجانزاده معاون عمرانی استاندار گیلان و جمعی از مسئولین بخش لشت نشاء برگزار شد، علیرضا مسچیان به عنوان شهردار جدید لشت نشاء معرفی شد.

lashtenesha (2)

علیرضا مسچیان در تاریخ ۱۹ آبان ماه با رای اکثریت اعضای شورای اسلامی لشت نشاء به این سمت انتخاب شد و ۹ آذر ماه نیز از سوی استاندار این حکم به وی ابلاغ شد.

سید حنان میرهاشمی رئیس شورای شهر لشت نشاء در این مراسم با اشاره به نحوه انتخاب علیرضا مس چیان به عنوان شهردار جدید گفت: علیرضا مسچیان به اتفاق آرا اعضای شورای شهر به عنوان شهردار لشت نشاء انتخاب شده است. امید است با اتکال به خداوند منان و در ظل توجهات امام زمان(عج) و مقام معظم رهبری، وی بتواند در کار خود موفق باشد.

وی همچنین در بخش دیگری از سخنان خویش، از مسئولین شهر و استانداری درخواست نمود تا برای پیشرفت شهر کمر همت ببندند.

میرهاشمی در انتها از شهرداران سابق لشت نشاء تقدیر و تشکر نمود.

حجت الاسلام رنجبر امام جمعه لشت نشاء در مراسم تودیع و معارفه شهردار جدید این شهر گفت: بعد از خواندن نماز به قرآن مجید تفالی درخصوص آقای مسچیان زدم که سوره مبارکه نحل آیه ۷۷ باز شد که برایم جالب توجه بود: همانا خداوند شما را هدایت می کند و رحمت برای مومنان است و توکل کنید به خدا. همانا خداوند بر حق مبین است.

lashtenesha (6)

در ادامه امام جمعه لشت نشاء پیشنهاد برگزاری جلسات با حضور مسئولین استانی برای پیشرفت و آبادانی بخش لشت نشاء را ارائه کرد.

حکم مسئولیت شهردار جدید لشت نشاء توسط مجری برنامه قرائت گردید. علیرضا مسچیان پس از قرائت حکمش ، گفت: از محضر خداوند طلب کمک دارم و دست همه مسئولان جهت رساندن امانتی که به من داده تا بتوانم به نحو احسن آن را اجرا کنم را می فشارم و این هدف میسر نخواهد شد مگر با تعامل با دیگران.

از خداوند بزرگ عاجزانه تقاضا دارم اندک آبرویی که تا کنون داشته ام، بعد از پایان دوران مسئولیتم حفظ کنم.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
بهنام
با سلام و خسته نباشید. به استحضار میرسانم که برای نامگذاری کوچه ای بن بست در خیابان اندرزگو چه اقداماتی بایستی انجام دهیم. لطفا اقداماتی که باید انجام شود را به بنده بگویید.
در حاشیه