فرماندار رودسر:

رودسر رتبه اول کشوری را در تولید فندق و گل‌گاو‌ زبان داراست

فرماندار رودسر گفت: نیروی انسانی کارآمد یکی از داشته های ما برای تحقق اقتصاد مقاومتی است و مادامی که بتوانیم از نیروی انسانی به نحوی درست و شایسته استفاده کنیم اقتصادی پویا خواهیم داشت.

رودسر رتبه اول کشوری را در تولید فندق و گل‌گاو‌ زبان داراست

به گزارش ۸دی، امیر جانبازی رودسری با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص نامگذاری امسال به نام اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل گفت : باید سعی و تلاش نمائیم تا همه کارها در مسیر اقتصاد مقاومتی انجام شود.
وی با بیان اینکه تمام همت وتلاش خدمتگذاران مردم دردولت تدبیر و امید بر این است تا شرایطی فراهم شود که مردم عزیزمان در نهایت رفاه ، آسایش و امنیت باشند و در این راستا قدمهای ارزشمندی برداشته شده است ، تصریح کرد: کارآسانی نیست تورم را از۹/۴۹ درصد به۷/۹ درصد رساندن و این امر از ابتدای دولت تدبیر و امید تا بحال انجام شده است و با همت وتلاش و برنامه ریزی درست تورم در حال حاضر به۷/۹ درصد رسیده و سعی براین است تا این روند استمرار یابد و تورم تک رقمی باقی بماند.
جانبازی درخصوص جذب گردشگر در کشور اظهار داشت: با توجه به پتانسیل بالای کشور در جذب گردشگر بنابر آمار رسمی بین المللی درسال۲۰۱۲ میلادی ورود گردشگران خارجی به کشورمان در سال ۲۰۱۲ میلادی منفی۹/۴۹ درصد بود که این آماردر سال ۲۰۱۶ با رشد مثبت ۸/۱۲ درصد مواجه شده است که این امر از جهات مختلف برای کشورمان نکات مثبت در بردارد.
فرماندار شهرستان رودسر در ادامه سخنان خود به ظرفیت ها و پتانسیل های موجود در شهرستان اشاره نمود و تصریح کرد : شهرستان رودسر با داشتن کوه، جنگل و ۴۵ کیلومتر نوار ساحلی دریا از ظرفیت بالایی در بحث گردشگری برخوردار است و باید سعی نمائیم تا از این مواهب طبیعی برای توسعه و پیشرفت شهرستان حداکثر استفاده را ببریم.
جانبازی رودسری افزود : شهرستان رودسر به عنوان یک قطب کشاورزی در استان مطرح می باشد که درتولید برخی از محصولات کشاورزی مثل فندق و گل گاو زبان رتبه اول کشوری رادارا است، بنابراین باید سعی و تلاش نمائیم تا با برنامه ریزی درست تولید را در واحد سطح افزایش داده و با جذب سرمایه گذران و افزایش تسهیلات جانبی این بخش را به جایگاه اصلی هدایت نمائیم.
وی یاد آور شد: نیروی انسانی کارآمد یکی از داشته های  ما برای تحقق اقتصاد مقاومتی است  و مادامی که بتوانیم از نیروی انسانی به نحوی درست و شایسته استفاده کنیم اقتصادی پویا خواهیم  داشت.
وی با اشاره به ظرفیت بالای سطح علمی موجود در شهرستان گفت: با برنامه ریزی صحیح و مناسب باید از همه ی این ظرفیت ها برای رشد و توسعه در بخش های کشاورزی، گردشگری و آموزشی  به نحو احسن استفاده نمائیم.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه