اصولگرایان گیلان به حاکم شدن اصحاب فتنه در استان واکنش محکمی نشان میدهند/ معتقد به افشای لیست سران فتنه ۸۸ هستم

حجت الاسلام اشکوری گفت: از آیت الله قربانی که انصافا در ایام فتنه موضع گیری خوبی داشتند، انتظار داریم که جلوی حرکات و رفتارهای فتنه گران را بگیرند و نگذارند آرامش استان برهم بخورد و گرنه کنترل اصولگرایان استان مشکل خواهد بود.

اصولگرایان گیلان به حاکم شدن اصحاب فتنه در استان واکنش محکمی نشان میدهند/ معتقد به افشای لیست سران فتنه ۸۸ هستم

به گزارش ۸دی نیوز، اخیرا واکنشهایی توسط برخی از شخصیتهای سیاسی استان مبنی بر “تشکیل حلقه ای از اصحاب فتنه ۸۸ به دور استاندار گیلان” صورت گرفته است.

حجت الاسلام والمسلمین سید کاظم میرحسینی اشکوری در گفتگو با خبرنگار سرویس سیاسی ۸دی نیوز در واکنش به این قضایا و اعلام نظرش در مورد این ماجرا، خاطرنشان کرد: متاسفانه حلقه اصحاب فتنه ۸۸ نه تنها به دور استاندار گیلان بلکه در راس امور یعنی دور آقای روحانی هم تشکیل شده است.

رییس هیات نظارت بر انتخابات شهرستان رشت با بیان اینکه در راس کشور درصد بالایی از تغییر و تحولاتی که صورت گرفته است، به فتنه گران و یاران فتنه ۸۸ ختم می شود، ادامه داد: آقای استاندار از نظر شخصیت سیاسی اینگونه نیست که متمایل به فتنه باشد چراکه خودشان هم آنچنان حضور روشنی در جریان فتنه نداشته است ولی از اصحاب قدیمی آقای نوبخت و تیمشان است.

مشاورین اصلی آقای نجفی همان طیف فتنه ۸۸ هستند

وی با اشاره به اینکه مشاورین اصلی آقای نجفی همان طیف فتنه ۸۸ هستند و احتمال اینکه نظرهایشان را به ایشان تحمیل کنند زیاد است، ابراز نمود: ممکن است خود ایشان ذاتا تمایلی به اینکار نداشته باشد که بیاید و پیرو یک جریان بدخیم باشد، اما به دلیل اینکه آقای نجفی شخصیت مقاومی ندارد خطر را احساس می کنیم.

میخواهند از ویژگی مقاوم نبودن استاندار سوءاستفاده کنند

حجت الاسلام اشکوری با تأکید بر اینکه احتمال دارد جریان فتنه را به ایشان تحمیل کنند بیان نمود: به نظر بنده دلیل منصوب کردن آقای نجفی در پست استانداری گیلان این است که میخواهند از ویژگی منفی مقاوم نبودنشان سوءاستفاده کنند.

این فعال سیاسی استان با اشاره به صحت تشکیل حلقه فتنه به دور استاندار گفت: این شایعات هم درست است که افراد خاصی احتمال دارد پستهای مهم را بگیرند و متاسفانه استاندار هم به نظر میرسد که نتواند مقابل اهداف این افراد بایستد.

وی با اشاره به انتصاب نجفی به عنوان استاندار گیلان، تصریح کرد: قبل از انتخاب خود استاندار به این سمت افراد دیگری هم مطرح بودند که از ایشان وضعیت بدتری داشتند ولی الحمدالله آنها را نیاوردند.

بنده هم معتقد به افشای لیست سران فتنه ۸۸ گیلان هستم تا پیشگیری شود

رییس هیات نظارت بر انتخابات شهرستان رشت همچنین با اشاره به افشای لیست سران فتنه ۸۸ گیلان گفت: اگر لازم باشد بنده هم معتقد به انجام این عمل هستم ولی باید صحت قضیه را بدانیم که تا چه حد قضیه واقعیت دارد. متاسفانه الان افرادی مطرح هستند که قبلا بازداشت شدند و تعهداتی به مراکز امنیتی داده اند. در هرحال افشای اسم این افراد منعی ندارد و باید پیشگیری کرد.

eshkevari

جریان اصولگرای گیلان در این رابطه ساکت نخواهد ماند

حجت الاسلام اشکوری با تأکید بر اینکه جریان اصولگرای گیلان در این رابطه ساکت نخواهد ماند و با برگزاری جلساتی با این مسایل برخورد خواهند کرد، تصریح کرد: چون عملا کاری انجام نداده اند نیروهای ارزشی هم نمیخواهند تنشی ایجاد کنند ولی اگر روزی احساس کنند که اصحاب فتنه می خواهند حاکم بشوند یقینا واکنش نشان خواهند داد.

این فعال سیاسی با اشاره به نقش اصولگرایان گیلان در عزل استانداری که در جریان انحرافی مشارکت داشت، خاطرنشان کرد: نیروهای اصولگرا به مسائل استان نا آگاه نیستند و یقینا اگر روزی احساس تکلیف کنند عکس العمل محکمی نشان خواهند داد چه بسا که شاید تجمعاتی هم داشته باشند.

از آیت الله قربانی میخواهیم که جلوی حرکات فتنه گران را بگیرند

حجت الاسلام اشکوری همچنین با اشاره به عملکرد آیت الله قربانی و موضع گیری اش در فتنه ۸۸ و نقش مهمش در تعیین استاندار بیان نمود: از آیت الله قربانی که انصافا در ایام فتنه موضع گیری خوبی داشتند، انتظار داریم که جلوی حرکات و رفتارهای فتنه گران را بگیرند و نگذارند آرامش استان برهم بخورد و گرنه کنترل اصولگرایان استان مشکل خواهد بود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه