جانشين فرماندهی انتظامی گيلان:

پلیس در جهت حفظ هنجار ها و امنیت عمومی از هیچگونه تلاشی دریغ نمی کند

جانشین فرماندهی انتظامی گیلان گفت: در زمینه عفاف و حجاب نیاز به بصیرت افزایی و آموزش های عمومی است که متولیان دستگاه های اجتماعی و فرهنگی باید در این زمینه نقش موثری را ایفا کنند.

پلیس در جهت حفظ هنجار ها و امنیت عمومی از هیچگونه تلاشی دریغ نمی کند

به گزارش ۸دی، جانشین فرماندهی انتظامی استان گیلان گفت: رعایت عفاف و حجاب موجب افزایش امنیت اجتماعی می شود.

سرهنگ “مهرداد مهرگان” با بیان اینکه رعایت عفاف و حجاب موجب افزایش امنیت اجتماعی می شود، افزود: رعایت عفاف و اهمیت بیشتر به حجاب در اقشار مختلف جامعه یکی از راه های مقابله با هجمه های فرهنگی دشمن است.

 

جانشین فرماندهی انتظامی استان گیلان با تصریح براینکه مسائل پیرامون عفاف و حجاب باید آگاهسازی و آموزش داده شود، گفت: در زمینه عفاف و حجاب نیاز به بصیرت افزایی و آگاهی بخشی و آموزش های عمومی است که متولیان دستگاه های اجتماعی و فرهنگی باید در این زمینه نقش موثری را ایفا کنند.

 

وی با اشاره به اینکه، پلیس حفاظت از فرهنگ و قوانین را وظیفه می داند، اظهار کرد: بعضی از افراد هنجارهارا زیر پا می گذارند که پلیس در جهت حفظ هنجار ها و امنیت عمومی از هیچگونه تلاشی دریغ نمی کند.

 

مهرداد مهرگان با تاکید براینکه پلیس در راستا اقدامات پیشگیرانه از معضلات اجتماعی همیشه پیش قدم است، اضافه کرد: توجه مردم به امنیت اجتماعی، آسایش همگانی را در پی خواهد داشت.

 

در ادامه این نشست، حجت الاسلام “یاری” مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی استان گیلان عفاف و حجاب را یکی از ارکان سلامت روانی جامعه دانست و افزود: اسلام حجاب و پوشش اسلامی را یکی از بهترین راهکارها برای پیشگیری از آسیب های اخلاقی و اجتماعی معرفی می کند.

 

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی با یادآوری اینکه بی توجهی به حجاب و عفاف جامعه را دامن گیر فقدان آرامش روانی و امنیت اجماعی می کند، ادامه داد: حجاب موجب مصونیت شده و عزت نفس انسان را به همراه دارد.

 

وی با تاکید براینکه بدپوششی یکی از معضلات موجود در اجتماع می باشد که بعضی از افراد با آگاهی کم نسبت به عواقبش به سوی این عمل گرایش پیدا کرده اند، متذکرشد: اعضا خانواده با اهمیت به یکدیگر می توانند از بسیاری از مسائل مخرب جلوگیری کنند.

 

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی با اشاره به اینکه خانواده نقش مهمی در تربیت و پوشش فرزندان دارد، اضافه کرد: کانون خانواده اولین مرکز پرورش فکری انسان است که اهمیت به روند تربیتی فرزندان در این کانون موجب جلوگیری از کجروی فرزندان و نسل آینده می شود.

 

گفتنی است، نشست علمی تخصصی عفاف و حجاب و تبعات پدیده بی حجابی با حضور مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان گیلان،جانشین فرماندهی انتظامی استان گیلان،معاونان و روسای پلیس های تخصصی، اساتید،مسئولان و کارشناسان سازمانها و ادارات در ستاد فرماندهی انتظامی استان برگزار شد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
محمدی
خواهشن از برگزاری اینگونه جلسات فرمایشی جلوگیری کنید تمام کسانی که در این جلسات و همایشها شرکت میکنند آنقدر که شنیدند الآن خودشان صاحب فتوا هستند لطفا این جلسات و همایشها را در کف خیابان بگذارید و امر به معروف و نهی از منکر را عملا به جامعه آموزش دهید نه عفاف و حجاب را!! وقتی آیین‌نامه انضباطی در مراکز آموزشی به ویژه در مراکز آموزش عالی نادیده گرفته می‌شود و متولیان دانشگاه به آن اهمیت نمی‌دهند و دانشجویان پسر و دختر با هر پوشش و آرایشی تردد می‌کنند انتظار دارید خیابانهای ما بد پوششی نداشته باشد سرپرست خانواده وظیفه‌ای دارد و متولیان امر سه قوّه و نیز سازمانهای وابسته به رهبری در استان نیز وظیفه‌ای دارند. حال خانواده‌ای بی‌بندوبار است و همانگونه که در خانه پوشش دارند میخواهند در انظار عمومی هم همانگونه ظاهر شوند شما به عنوان مجریان قانون و احکام شرع چرا به وظیفه خود عمل نمی‌کنید؟!!! و به جای تذکر و برخورد به آنها گل و ..... می‌دهید؟!!!
در حاشیه