بی‌صبرانه منتظر تکذیب شخص آقای هاشمی درباره صوت منسوب به وی هستیم/ وزارت اطلاعات اصل موضوع را به اطلاع مردم برساند

نماینده تهران گفت: بی‌‌صبرانه منتظر تکذیب شخص آقای هاشمی و اعلام مواضع صریح از سوی وی هستیم و از وزارت اطلاعات نیز می‌خواهیم که موضوع را رسیدگی و اطلاع‌رسانی کند.

بی‌صبرانه منتظر تکذیب شخص آقای هاشمی درباره صوت منسوب به وی هستیم/ وزارت اطلاعات اصل موضوع را به اطلاع مردم برساند

به گزارش۸دی نیوز به نقل از فارس، علیرضا زاکانی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی پیش از ظهر امروز (چهارشنبه) در نطق میان دستور خود در صحن علنی اظهار داشت: این روزها یکی از سخت‌ترین برهه‌های تاریخ تقابل نظام سلطه به رهبری آمریکا را با انقلاب اسلامی می‌گذارنیم که نقطه تقابل اصلی آن در سوریه رقم می‌خورد.

وی افزود: جنگ در سوریه جنگ مذهبی و جنگ بین سنی و شیعه نیست، چراکه اکثریت ملت و ارتش سوریه و برادران اهل تسنن، خود قربانی تروریسم هدایت شده از سوی آمریکا، رژیم صهیونیستی و رژیم‌های مرتجع منطقه هستند و صد البته جنگ بین دولت دوست سوریه نیز نیست که آن هم دروغی آشکار است.

عضو کمیسیون شوراهای مجلس خاطرنشان کرد: آنچه اخیرا آمریکا و همپیمانانش باز به بهانه استفاده از سلاح شیمیایی خود را مهیای حمله به سوریه کردند، ما ضمن محکوم کردن استفاده از سلاح شیمیایی در سوریه، بیان می‌داریم که ما‌ها قبل از طرف وزارت خارجه ایران اسناد تحویل مواد شیمیایی به تروریست از سوی کشورهای مرتجع منطقه در اختیار سازمان ملل قرار گرفته بود و این موضوع نیز اخیرا توسط آقای ظریف مورد تأکید قرار گرفت و البته انتظاری هم جز این از تروریست‌های جهانی، سوریه و حامیان آنها نیست.

زاکانی با بیان اینکه با کمال تعجب اخیرا صوتی منسوب به جناب آقای هاشمی ریاست مجمع تشخیص مصلحت نظام منتشر شده است که حرف‌های بسیار نادرست و خطرناکی را بیان کرده است، تصریح کرد: این مسئله از دو حال خارج نیست، اول اینکه این صورت ساختگی و جعلی است که در این صورت همه ما از این موضوع خوشحال خواهیم شد، چراکه هیچ علاقمندی به آسیب خوردن به جناب آقای هاشمی را نداریم، اما اسلام و نظام اسلامی را بالاتر از همه چیز برمی‌شمریم و معتقدیم هر کسی در مقابل اسلام بایستد، به آتش قهر الهی خواهد سوخت.

وی ادامه داد: بی‌صبرانه منتظر تکذیب شخص آقای هاشمی و اعلام مواضع صریح و درست از سوی وی هستیم و از وزارت اطلاعات نیز می‌خواهیم که این موضوع را بررسی و اصل آن را به اطلاع مردم برساند.

نماینده تهران با اشاره به صورت دوم این مسئله بیان داشت: در صورتی که این صورت واقعی باشد و حرف‌های نادرست را آای هاشمی زده باشد که به نظرم باز از سه صورت خارج نیست اول اینکه وی برای تضعیف جبهه مقاومت در مقابل نظام سلطه را دارد که البته این صورت نزد بنده منتفی است.

زاکانی ادامه داد: اما صورت‌های دیگر که یا اطلاعات غلط به آقای هاشمی داده شده و یا برداشت غلط از اطلاعات کرده است، که در صورت صحت نوار منتشر شده، بنده این دو صورت را محتمل می‌دارم، از این رو یک نکته را ذکر می‌کنم که ثابت شود اینگونه بیان‌ها در دوران گذشته هم سابقه داشته است.

عضو کمیسیون شوراهای مجلس گفت: در تاریخ ۲۶/۳/۸۸ تعیین چهار روز بعد از انتخابات بنا بر مأموریتی از مجلس به همراه پنج نفر از نمایندگان که آقایان ابوترابی، نادران و کاظم جلالی که هم اکنون در مجلس نهم نیز هستند، جلسه‌ای را با آقای هاشمی داشتیم و وی نکات متعددی را گفت و بیان کرد که برای تقلب در انتخابات دلایلی وجود دارد.

وی افزود: از جمله ذکر کرد که آقای ری‌شهری در دیداری که با آقای هاشمی داشت گفته است که یکی از کارمندان زیرمجموعه آقای ری‌شهری یک هفته قبل از انتخابات یعنی در تاریخ ۱۵/۳/۸۸ در زادگاه خود در یکی از روستاهای اطراف قم به دیدار پدر خود رفته است و بعد از لحظاتی پدر وی به او مراجعه کرده و در پاسخ به سؤال فرزند خود، یعنی کارمند مجموعه تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) با نشان دادن انگشت سبابه خود که با جوهر رنگی شده بود، گفته است که من در قبال دریافت ۵۰ هزار تومان پول، به آقای احمدی‌نژاد رأی داده‌ام.

با تعجب پرسید که یک هفته قبل از انتخابات و اینکه آقای ری‌شهری این صحبت را کرده‌اند و آقای هاشمی بر آن تآکید ورزیدند با کمال خوشبختی موضوع توسط آقای اژه‌ای توسط وزیر وقت اطلاعات مورد بررسی قرار گرفت و در مجمع تشخیص مصلحت نظام و در حضور همگان از جمله آقایان هاشمی و ری‌شهری دروغ بودن این ادعا را بیان داشت و جالب اینکه در همان جلسه آقای ری‌شهری اصل موضوع را سؤال کرد و در همانجا به آقای هاشمی اعتراض کرد که من چه زمانی اینگونه به شما گفته بودم و این نقل را تکذیب کرد.

زاکانی افزود: در زمینه موضوع شیمیایی سوریه چیزی نیست که ما با اغماض با این موضوع برخورد کنیم و البته فرصت محدود است و حرف‌های از این دست بسیار.

نماینده تهران ادامه داد: ما متأسفیم که دشمنان به اسلام ظلم می‌کنند و به انقلاب اسلامی و مسلمانان جفا و اینگونه با مصالح اسلام و امت اسلامی بازی می‌کنند، به هر حال توصیه می‌کنیم کسانی که خودشان را صاحب نظر در مسائل بین‌المللی می‌دانند و ادعا می‌کنند که مدارکی در استفاده از مواد شیمیایی توسط ارتش سوریه دارند، این مدارک را در اختیار آمریکا و اوباما قرار دهند و آنها را از سردرگمی ادعاهای بی‌دلیل‌شان در آورند که حتما اسباب تشکر آنها و زمینه حمله به سوریه را فراهم خواهند کرد.

 

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه