اظهارات جنجالی نماینده نهاد ریاست جمهوری؛

چاپخانه ها باید با تمام ظرفیت کار کنند/ تمام بنرها با لگوی ستاد مردمی باشد!+صوت

اظهارات جنجالی نماینده کمیته تبلیغات سفرهای استانی رئیس جمهور که نشان می دهد هزینه گسترده تبلیغات و استقبال سفر روحانی به کرمانشاه از جیب بی پول ادارات این استان محروم پرداخت می شود.

چاپخانه ها باید با تمام ظرفیت کار کنند/ تمام بنرها با لگوی ستاد مردمی باشد!+صوت

به گزارش ۸دی نقل از مرصاد، روز گذشته جلسه ای با حضور مسئولین کمیته تبلیغات سفرهای نهاد ریاست جمهوری در فرمانداری کرمانشاه بر گزار شد که خبرنگاران نیز برای پوشش آن دعوت شده بودند.

جلسه ای که اخبار منتشر شده از آن به سرعت از خروجی همه خبرگزاری ها حذف شد.

اظهارات جنجالی نماینده کمیته تبلیغات سفرهای استانی رئیس جمهور که نشان می دهد هزینه گسترده تبلیغات و استقبال سفر روحانی به کرمانشاه از جیب بی پول ادارات این استان محروم پرداخت می شود.

بخشی از اظهارات جنجالی زینعلی در این نشست به شرح زیر است:

امشب تا صبح باید بیش از ۵۰ درصد شهر زیر پوشش تبلیغات برود… چاپخانه ها باید با تمام ظرفیت کار کنند.

پرچم و گلاب و … برای داخل استادیوم را هلال احمر خریداری کرده است که با آنها هم جلسه خواهیم داشت.

همه ادارات باید با طرحی که ما میدهیم بنرهایشان را بزنند و لگوی هیچ روابط عمومی اداره ای نباید درج شود… باید تمام بنرها با لگوی ستاد مردمی باشد!

چون تمام این تبلیغات از پول بیت المال است!! باید گشت های منظم برای جلوگیری از پارگی بنرها به کار گرفته شوند.

بنرهایی هم برای نصب روی اتوبوسها و تاکسی ها در نظر گرفته شده باید با همکاری اتوبوسرانی و تاکسیرانی نصب شود.

دقت کنید ما حرکت خودجوش نداریم همه چیز باید با هماهنگی و کنترل ما انجام شود به هر حال کار ما با دولت احمدی نژاد فرق می کند!!

یکی دیگر از نمایندگان کمیته تبلیغات رئیس جمهور هم سخنان جالبی را به همراه پرسش از فرماندار کرمانشاه مطرح می کند که خلاصه آن به شرح زیر است:

تمام کارهای استقبال مردمی!! ازجمله کارناولهای شادی و جشن حضور و نصب چادر باید با هماهنگی ما باشد. برای اینکه مشکلات استانهای دیگر پیش نیاید باید هر
چادر یک مسئول داشته باشد و اداره برق برای هر چادر برق کشی کند!!

آقای فرماندار چند چادر آماده دارید؟  (فرماندار کرمانشاه: تاکسی رانی یکی، ورزش و جوانان یکی، همه شهرداری های مناطق هم دارند، ستاد مردمی یک چادر، احزاب یک چادر… از طرف فرماندری هم یک کارشناس مامور مدیریت اینها می کنم!)

نماینده تبلیغاتی سفرهای استانی رئیس جمهور: در مورد جشن و کارناوال چطور؟ باید ظرفیت خود را مشخص کنید.. ارومیه گفت من ۵ شب برگزار می کنم همدان گفت ۴ شب شما چند شب؟؟

(فرماندار: شب جمعه که مردم زیادی در آنجا حضور دارند را انتخاب کردیم که ارشاد برگزار می کند و توضیح می دهد در مورد کارنوالها هم ورزش و جوانان موتورها و ماشینهای ورزشی را آماده کرده و آقای همتی هماهنگ می کند! )

توضیحات تیموری رئیس اداره ارشاد شهرستان کرمانشاه در باره جشن بزرگ حضور:  ما ساعت ۹ شب روز جمعه پارک کوهستان را در نظر گرفتیم. تیزر ساختیم، پذیرایی و فیلمبرداری و عکسبرداری را خودمان با همکاری ادارات دیگر انجام می دهیم شهرداری هم محیط را از قبل آماده خواهد کرد…

به گزارش مرصاد این بخشی از جلسه روز گذشته است که نشان می دهد هزینه های سرسام آور تبلیغات و کارناوال و شادی همه و همه در سال اقتصاد مقاومتی و در شرایطی که هم ادارات کرمانشاه و هم مردم آن از نظر مالی و درآمدی شرایط مساعدی ندارند از جیب بیت المال هزینه می شود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه