حسین قدیانی در افتتاحیه طرح ولایت گیلان:

دشمنان می خواهند روحیه انقلابی گری و استکبار ستیزی در جامعه ما فراموش شود+تصاویر

آنچه امروز در عرصه فرهنگی در جامعه نیاز بوده سبک زندگی ایرانی اسلامی است که غربی ها امروزه بسیار بر آن سرمایه گذاری کرده اند. غربی ها می خواهند روحیه استکبار ستیزی را از جامعه ما گم کنند.

دشمنان می خواهند روحیه انقلابی گری و استکبار ستیزی در جامعه ما فراموش شود+تصاویر

به گزارش ۸دی، به نقل از پیک دانشجو، هشتمین دوره طرح ولایت استانی در دانشگاه فنی فومن با حضور فرمانده سپاه فومن، معاون علمی پژوهشی سپاه قدس گیلان و جمعی از مسئولین و فارق التحصیلان بسیج دانشجویی برگزار شد.

در این همایش مهندس حسین قدیانی معاون علمی، پژوهشی و فناوری سازمان بسیج مستضعفین کشور با بیان اینکه فلسفه بسیج دانشجویی براساس پیام امام خمینی(ره) است گفت: امام خمینی(ره) مطالبه ای از مردم خواستند و آن تشکیل بسیج دانشجویی و طلبه بود. در این راستا امام خمینی(ره) چند نکته را از دانشجویان وطلاب خواستند که می توان به مواردی همچون پاسداری انقلاب اسلامی – پاسداری از اصل نه شرقی نه غربی در دانشگاه – پیوند حوزه و دانشگاه – جلو گیری از نفوذ ایادی بیگانه اشاره کرد.

حسین قدیانی افزود: ۶عرصه فعالیت برای بسیج دانشجویی وجود دارد که از جمله آنها عرصه فرهنگی، عرصه اجتماعی، عرصه سیاسی، عرصه اقتصادی، عرصه علمی و عرصه دفاعی خواهد بود.

وی تصریح کرد: آنچه امروز در عرصه فرهنگی در جامعه نیاز بوده سبک زندگی ایرانی اسلامی است که غربی ها امروزه بسیار بر آن سرمایه گذاری کرده اند. امروزه غربی ها می خواهند روحیه انقلابی گری و روحیه استکبار ستیزی را از جامعه ما گم کنند.

معاون علمی، پژوهشی و فناوری سازمان بسیج مستضعفین کشور گفت: مطالبه مقام معظم رهبری از دانشجویان خوب درس خواندن در رشته خود و با علم آشنا شدن است. از دیگر مطالبات مقام معظم رهبری می توان به بصیرت و با چشم باز نگاه کردن نصبت به حوادث – حفظ دین و تقوا – سوء ظن داشتن به جریان رسانه ای دشمن اشاره کرد.

در ادامه این همایش علیرضا بختیاری مسئول تربیت و آموزش بسیج دانشجویی گیلان ضمن خیر مقدم خدمت دانش پژوهان گفت: دوره طرح ولایت دوره ای است که با هدف آموزش مبانی اندیشه اسلامی در جهت تربیت کادر همطراز انقلاب اسلامی خواهد بود.بختیاری افزود: در این دوره مباحث بصیرتی، معرفتی، انسان شناسی و … تدریس می شود. در مباحث بصیرتی سعی شده مباحث روز و مباحثی که در دانشگاه مبتلاء به هستبد مطرح گردد. از دیگر برنامه های طرح می توان به برنامه های فرهنگی، ورزشی اشاره کرد.
در پایان این همایش کامیار مهدی پور مسئول سازمان بسیج دانشجویی گیلان با بیان اینکه امام خمینی(ره) در پیام ۲ آذر سنگر اعتقادی بسیجیان را به شما دانشجویان سپرده اند افزود: اسم مبارک ولایت پای این دوره نوشته شده است. این دوره این فضا را فراهم می کند علاوه بر پزشک جسم، ضرورت پزشک روح که همان روحانیون هستند احساس شود.
234 1212 2323  23423 43534 23423423 صق32432 قصث

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه