انتقاد شدید عضو شورای شهر از مدیرکل لاهیجانی + تصاویر

عضو شورای شهر لاهیجان با اشاره به مسدود بودن کوچه جنب مسجد پردسر و عدم اقدامات مقتضی از جانب اداره میراث فرهنگی گفت: متأسفانه همکاری لازم بمنظور تعریض معابر صورت نمی گیرد و شهروندان با مشکلاتی در این زمینه مواجه هستند.

انتقاد شدید عضو شورای شهر از مدیرکل لاهیجانی + تصاویر

به گزارش ۸دی، به نقل از «لاهیجان»، عباس شمس کهن در نوزدهمین جلسه شورای اسلامی شهر، با اشاره به مشکلات و نارضایتی شهروندان به جهت مسدود بودن کوچه جنب مسجد پردسر و عدم اقدامات مقتضی از جانب اداره میراث فرهنگی اظهار داشت: پس از گذشت بیش از یکسال از قول مساعد مدیر کل میراث فرهنگی استان به جهت رفع مشکل موجود، متاسفانه کماکان کوچه مذکور مسدود می باشد و مشکلات زیادی را برای اهالی منطقه و شهروندان ایجاد نموده است.
وی به عدم همکاری لازم از سوی اداره میراث فرهنگی و گردشگری در ارتباط با تعریض کوچه ها اشاره و افزود: هرچند حفظ و حراست از ابنیه تاریخی و میراث فرهنگی از اهمیت بالایی برخوردار است ولی در برخی نقاط که دیوار ابنیه کاملاً تخریب شده و اداره مذکور هیچ اقدامی در جهت مرمت و بازسازی نداشته و کوچه نیز نیازمند تعریض است، متأسفانه همکاری لازم بمنظور تعریض معابر صورت نمی گیرد و شهروندان با مشکلاتی در این زمینه مواجه می باشند .
عباس شمس کهن در ادامه با بیان اینکه شورای اسلامی شهر لاهیجان به فکر سد کسب رزق و روزی حلال دستفروشان نیست، اما بر این عقیده هم نیست که معضل سد معبر ساماندهی نشود، به استقرار مجدد دستفروشان در منطقه پردسر اشاره و افزود: با عنایت به تلاش و زحمات فراوان  انجام شده  بمنظور ساماندهی دستفروشان در این منطقه، جا دارد شهرداری هرچه سریعتر اقدام  لازم را در این خصوص انجام دهد.
وی با اشاره به سخنان پیش از دستور خود در جلسات گذشته پیرامون اطلاع رسانی لازم به شورا در ارتباط پرونده های حقوقی و مطروحه در دادگاه ضمن تأکید بر این موضوع اظهار داشتند: پرونده های پرداخت غرامت های سنگین که هم اکنون با آن مواجه هستیم از سالها پیش در محاکم قضایی مطرح بوده و شهرداری از آن اطلاع داشته ولی متأسفانه در مرحله پایانی این پرونده ها به شورا ارسال می شود.
وی  با تأکید بر اطلاع رسانی به موقع پرونده های حقوقی شهرداری در مجامع قضایی به شورای اسلامی شهر، خواستار ارائه گزارشی از پرونده های مذکور به شورا شدند.

کوچه پردسر_مسدود (۱) کوچه پردسر_مسدود (۲) کوچه پردسر_مسدود (۳) کوچه پردسر_مسدود (۴) کوچه پردسر_مسدود (۵) کوچه پردسر_مسدود (۶)

پایان پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه