فرماندار رودسر:

اقتصاد مقاومتی، اقتصادی مبتنی بر امکانات داخلی کشور است/ باید از افراد و نیروهای پاک دست استفاده کنیم

فرماندار رودسر اظهار داشت: اقتصاد مقاومتی، اقتصادی است مبتنی بر داشته ها و امکانات داخل کشور برای مقابله با فشارها و تحریم هایی که ممکن است کشور ما را تهدید نماید.

اقتصاد مقاومتی، اقتصادی مبتنی بر امکانات داخلی کشور است/ باید از افراد و نیروهای پاک دست استفاده کنیم

به گزارش ۸دی، امیر جانبازی رودسری ضمن عرض تبریک بمناسبت گرامیداشت هفته مالیات با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص نامگذاری امسال به نام اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل گفت :باید سعی و تلاش نمائیم تا همه کارها در مسیر اقتصاد مقاومتی انجام شود.
وی در ادامه به تعریف اقتصاد مقاومتی اشاره نمود و افزود : اقتصاد مقاومتی، اقتصادی است مبتنی بر داشته ها و امکانات داخل کشور برای مقابله با فشارها و تحریم هایی که ممکن است کشور ما را تهدید نماید .
فرماندار شهرستان رودسر در ادامه سخنان خود به ظرفیت ها و پتانسیل های موجود در شهرستان اشاره نمود و تصریح کرد: شهرستان رودسر با داشتن کوه، جنگل و دریا از ظرفیت بالایی در بحث گردشگری برخوردار است و باید سعی نمائیم تا از این مواهب طبیعی برای توسعه و پیشرفت شهرستان حداکثر استفاده را ببریم.
جانبازی رودسری تصریح کرد: سرمایه انسانی و نیروی انسانی سالم و متعهد و پایبند به نظام یکی از داشته های ما برای تحقق اقتصاد مقاومتی در کشور می باشد و باید از افراد و نیروهای پاک دست و کار آمد به نحو احسن به ویژه در جاهایی که به طور مستقیم با مردم سرو کار دارند استفاده نمود.
وی در ادامه به نقش مالیات در توسعه و پیشرفت کشور اشاره نمود و گفت : پرداخت مالیات باعث رشد و پیشرفت کشور می شود و بسیاری از پروژه های ما از محل درآمدهای مالیاتی اجرائی می شود و به عنوان مثال می توان به تخصیص بخشی از مالیات ارزش افزوده در جهت اجرائی نمودن پروژه های روستاهای فاقد دهیاری اشاره نمود.
فرماندار شهرستان رودسر در ادامه سخنان خود خاطر نشان کرد: اساساً پرداخت مالیات را می توان به عنوان یک شاخص مهم در جهت توسعه و پیشرفت کشور نام برد.
وی یاد آور گردید: باید با فرهنگ سازی مناسب به مردم نشان دهیم که با پرداخت مالیات چه کمک شایانی به رشد و توسعه کشور می کنند و سعی نمائیم با برنامه ریزی درست فرهنگ پرداخت مالیات را بین مردم نهادینه کنیم.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه