رئيس كل دادگستری گیلان مطرح کرد؛

تشدید تدابیر امنیتی در سواحل گیلان/ جهت حفظ امنیت جانی از طرح های سالم‌سازی استفاده کنید

رئیس کل دادگستری گیلان اظهار داشت: مسافران باید بجهت حفظ امنیت جانی خود از طرح های سالمسازی دریا برای شنا استفاده نمایند.

تشدید تدابیر امنیتی در سواحل گیلان/ جهت حفظ امنیت جانی از طرح های سالم‌سازی استفاده کنید

به گزارش ۸دی، احمد سیاوش پور رئیس کل دادگستری استان با اشاره به فرارسیدن فصل گرما و استقبال مسافران برای  بهره بردن از ساحل دریا خاطر نشان کرد: لازم است ارگان های ذیربط تدابیری را  با توجه به اقدامات پیش بینی شده در جهت استفاده بهینه تر مسافرین از دریا در مناطق طرح سالم سازی در نظر گرفته و در مبادی اماکن خارج از طرح سالم سازی ( شنا ممنوعه ) را  به گونه مناسب با توجه به انعکاس هشدارهای لازم اطلاع رسانی نمایند.

رئیس شورای قضایی استان با اشاره  بر این که هر ساله شاهد قربانی شدن افرادی در دریای خزر هستیم اظهار نمود  این وضعیت قابل پیش بینی و پیش گیری است. وی با توصیه به گردشگران برای رعایت اقدامات ایمنی و توجه به هشدارهای مسوولان گفت :  مسافران باید بجهت حفظ امنیت جانی خود از طرح های سالمسازی دریا برای شنا استفاده نمایند.

سیاوش پور دادستان های شهرستان های ساحلی استان گیلان با مدیریت و محوریت معاونت اجتماعی و پیشگیری از جرم دادگستری استان را ضروری دانست و اظهار امیدواری نمود با تشدید تدابیر لازم  شاهد کاهش آمارهای  غرق شدگی در سواحل گیلان باشیم.

این مقام ارشد قضایی همچنین خواستار  افزایش امکانات درمانی در زندان ها شد و تصریح کرد: باید زندانهای استان  به امکاناتی پزشکی از قبیل آمبولانس مجهز باشند تا زندانیان بیمار به موقع به بیمارستان انتقال یابند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه