رئیس اتحادیه چایکاران کشور:

بازهم مسئولان به وعده خود عمل نکردند!/ چرا مسئولین باکشاورز چایکار صادق نیستند؟!

رئیس اتحادیه چایکاران کشوراظهار داشت: دو چین از برداشت چای می گذرد ولی هنوز از پرداخت مطالبات چایکاران توسط دولت خبری نیست.

بازهم مسئولان به وعده خود عمل نکردند!/ چرا مسئولین باکشاورز چایکار صادق نیستند؟!

به گزارش ۸دی، ایرج هوسمی در گفتگو با خبرنگار رودسری ها اظهار داشت: با توجه به اینکه مسئولان در خصوص مطالبات چایکاران قول دهده بودند ولی باز این وعده و قول شان عملی نشده است.

 

رئیس اتحادیه چایکاران کشور افزود: چین اول و دوم چای به پایان رسیده است و نیمی از محصول سال ۹۵ برداشت شده ولی متاسفانه هنوز از اعتبارات مصوبه درباره بهای برگ سبز چای و تعیین قیمت قطعی افزایش قیمت بی اطلاع هستیم.

 

وی ادامه داد: کشاورز چایکار برای امرار و معاش دچار مشکل است و خیلی از چایکاران برای نان شب معطلند که باید دولت اقدام سریعی در این خصوص داشته باشد.

 

هوسمی خاطرنشان کرد: کیفیت برگ سبز چای باتوجه به نزولات آسمانی بی نظیر بوده و چایکار با عشق به باغ خود می رود تا محصول باکیفیت برداشت نماید و این درحالی است که  بسیاری از باغات چای بعلت نداشتن صرفه اقتصادی رها شده و مخروبه گردیده و ۴ هزار هکتار ویلاسازی شده است .

 

رئیس اتحادیه چایکاران تصریح کرد: مردم تا کی باید انتظار بکشند . چرا مسئولین با قشر کشاورز چایکار رو راست و صادق نیستند؟!

 

براساس گزارش خبرنگار ما ، مصرف چای هر ایرانی در سال بطور میانگین یک کیلو و ۶۰۰ گرم می باشد که بخشی از آن بطور غیرقانونی و قاچاق وارد کشور می شود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه