ارتش سوریه خطر حمله به دمشق را خنثی کرد

روزنامه الجمهوریه اعلام کرد: ارتش سوریه خطر حمله به دمشق را خنثی کرده است و نیروهای نظامی این کشور همچنان در حالت آماده باش هستند.

ارتش سوریه خطر حمله به دمشق را خنثی کرد

به گزارش ۸دی نیوز به نقل از شبستان، منابع نزدیک به مقامات دمشق به روزنامه الجمهوریه لبنان اعلام کردند: آمادگی آمریکا برای حمله به سوریه، بر عملیات نظامی میدانی ارتش سوریه به ویژه در غوطه غربی و شرقی تاثیر نگذاشت.
این منابع با اشاره به درگیری های شدید طی ۴۸ ساعت گذشته در منطقه القلمون، تاکید کردند: ارتش سوریه خسارت های زیادی را بر مخالفان وارد کرده است، به طوری که نیروهای ارتش توانستند پایگاه های استراتژیکی را که مخالفان بر آن تسلط داشتند، بازگرداندند.
این منابع تاکید کردند: ارتش سوریه در خنثی کردن برنامه حمله به دمشق موفق بودند، برنامه ای که مخالفان برای اجرای آن در زمان حمله آمریکا اعلام آمادگی می شوند، این حمله در دو محور غوطه شرقی و منطقه القلمون مجاورغوطه غربی خواهد بود.
منابع مذکور تاکید کردند: یک گروه از مخالفان در سه کمینی که ارتش سوریه در حرستا در ریف دمشق طی دو روز گذشته قرار دادند، افتادند و به این صورت خسارت هایی بر آنها وارد شد.
این منابع خاطر نشان کردند: ده روز آینده شاهد افزایش درگیری ها خواهد بود و ارتش سوریه طی روز های آتی بر غوطه شرقی و غربی به طور کامل مسلط خواهد شد.
در همین حال، یک منبع امنیتی سوریه تاکید کرد: با وجود به تاخیر افتادن حمله نظامی احتمالی علیه نظام بشار اسد، ارتش سوریه در حالت آماده باش باقی خواهد ماند تا تروریست را به طورکاما نابود کند.
این منبع افزود: آنها در تحقق اهدافشان شکست خواهد خورد و هرکسی که در پشت آنها بایستد و از
آنها حمایت کند.
وی ادامه داد: کشورش وارد جنگ علیه تروریست شده که ایالت متحده آمریکا و کشورهای غربی و برخی از کشورهای عربی از آن حمایت می کنند.
این منبع تاکید کرد: سوریه با هر راه و روشی دفاع خواهد کرد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه