نماینده ی مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری:

فیش های نجومی دل مردم و رهبر را خون کرد/ دشمن نقشه های زیادی برای افزایش طلاق طراحی کرده است

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه شیطان ما را دعوت به بی حجابی و بی حیایی می کند، بیان کرد: فیش های نجومی نتیجه کار شیطان است که هم دل شما و هم دل رهبر را خون کرده است.

فیش های نجومی دل مردم و رهبر را خون کرد/ دشمن نقشه های زیادی برای افزایش طلاق طراحی کرده است

به گزارش ۸دی به نقل از «دیارباران»، حجت الاسلام احمد پروایی عصر امروز در اجتماع مدافعان حریم خانواده در رشت، با بیان اینکه خداوند به ما نعمت های زیادی بخشید بدون اینکه از آن درخواستی داشته باشیم، اظهار کرد: انقلاب اسلامی، ایمان، محبت نسبت به علی و اولاد اطهرش، نعمت و فرصتی است که خداوند در اختیار ما قرار داده است.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه خطاب اصلی من به خواهران و مادران گرامی است، گفت:   عفاف و حجاب دستوری از سوی خداوند متعال است.

پروایی با بیان اینکه تشکر از خدا این است که نعمت های خدا به زیبا ترین شیوه استفاده کنیم، گفت: حجاب از ضروریات دین اسلام است و ما حق نداریم مطلبی از خودمان ارائه دهد.

احمد پروایی

وی با بیان اینکه قرآن در امر حجاب و عفاف اول به مردان امر می کند، ادامه داد: عفاف و حجاب طبق فرمایشات قرآن برای مردان و زنان وارد شده است.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: یکی از نقشه هایی که دشمن برای ما تراشیده و باعث ازبین بردن امنیت اجتماع و خانواده می شود بی عفتی و بی حجابی است.

وی با بیان اینکه شیطان ما را دعوت به بی حجابی و بی حیایی می کند، بیان کرد: فیش های نجومی نتیجه کار شیطان است که هم دل شما و هم دل رهبر را خون کرده است.

پروایی قرآن برای ما الگوهای زیادی در باب خانواده، زن و همسر معرفی کرده است، تصریح کرد: عبرت ها زیاد است و عبرت گیران کم است.

وی با تأکید بر اینکه این نقشه دشمن و بیگانگان است، افزود: رهبر انقلاب فرمودند دشمن از چادر و حجاب و حتی از یک لقمه شروع می کند.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اصالت و ایمان مردم گیلان، بیان کرد:گیلان عالمی دارد به نام آیت الله بهجت و افتخار گیلان این است که لاکانی ها، احسان بخش ها و… را تربیت کرده و تحویل جامعه تشیع داده است.

555

پروایی با بیان اینکه  هشت هزار شهید گیلان و مدافعان حرم ما افتخار و اصالت ما گیلانیان هستند، تصریح کرد: البته در هرجایی هنجارشکن است که همه ما باید دست به دست هم بدهیم تا این معضلات حل شود.

وی با بیان اینکه کسانی که در رابطه با ترویج امر حجاب موظفند اول علما و حوزه های علمیه است که ممکن است ما هم کم کاری کرده باشیم، تصریح کرد: صدا و سیما موظف است هرچند که سالم ترین صداوسیما برای ایران است.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: نزدیک به ۲۰۰ هزار شبکه انحرافی درخانه های ما وارد شده است  و مسئولین و نمایندگان  موظفند قوانینی را در این رابطه تصویب و اجرا کنند.

وی با تأکید بر اینکه دشمن طراحی کرده  تا طلاق ها زیاد شود، گفت: نهاد ها و سازمان های انقلابی، آموزش و پرورش، معلمین و اساتید بعنوان وظیفه شرعی باید به ترویج عفاف و حجاب بپردازند.

 

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه