نماینده ولی فقیه در هلال احمر گیلان:

اردوگاه چاف می تواند به یک اردوگاه بین المللی تبدیل شود

نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر گیلان با تاکید بر اینکه اردوگاه چاف لنگرود قابلیت این را دارد که به اردوگاه بین المللی تبدیل شود، بیان کرد: این اردوگاه باید به یک مقطع مطلوبی برسد که بتوان خوب از آن بهره برداری کرد.

اردوگاه چاف می تواند به یک اردوگاه بین المللی تبدیل شود

به گزارش ۸دی، به نقل از لنگرخبر، حجت الاسلام سید هادی موسوی، نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر گیلان در جلسه مشترک شورای معاونین با اعصای شورای اداری جمعیت گیلان با اشاره به آثار مثبت و برکانی که سفرهای استانی شورای معاونین جمعیت مرکز می تواند داشته باشد، اظهار کرد: یکی از اتفاقات خوبی که در چند سال گذشته از سوی مسئولین کشوری اتفاق افتاده همین سفرهای استانی است که پایه گذار آن نیز مقام معظم رهبری می باشند.
وی با بیان اینکه گر چه این سفرها برای مجموعه اجرایی زحمات فراوانی را در بر دارد، افزود: اما محصول این سفر و خروجی آن کوتاه شدن نگاه از دور مسئولین به یک مجموعه شهرستانی، می باشد.
حجت الاسلام موسوی تصریح کرد: یکی دیگر از برکات این سفر این است که دیگر مدیری لازم نیست نیازها و مشکلات خود را برای مدیر بالا دستی توجیه کند،  چرا که آن دغدغه و مشکلات از سوی مدیران ارشد از نزدیک مشاهده و با شرایط آشنا می شوند.
وی در ادامه تسریع در مصوبات و تسریع در اجرای مصوبات را از دیگر برکات این سفرها دانست و اذعان کرد: در اینگونه سفرها هر مسئولی در واقع خود به نوعی ناظر بر اجرای مصوبات می تواند باشد.
حجت الاسلام موسوی بهترین دستاورد این سفرها را خارج شدن مسئولین از مرکز نشینی و پشت نشینی عنوان کرد و افزود: چیزهایی که ما را در مراکز استان ها رنج می دهد این است که گاهی در برخی موارد اعمال سلیقه صورت گرفته در حالی که به دنبال تمرکززدایی هستیم.
وی با بیان اینکه ما در هلال احمر متاسفانه همه چیز را متمرکز می کنیم، به اردوگاه های چاف لنگرود و مهر بندر انزلی و داروخانه هلال احمر گیلان اشاره و اظهار کرد: چرا وقتی بودجه بین المللی و کشوری لحاظ می شود مدیریت این مراکز در اختیار مرکز در تهران قرار می گیرد در حالی که می تواند از خود استان نیز اداره شوند.
حجت الاسلام موسوی با تاکید بر اینکه اردوگاه چاف لنگرود قابلیت این را دارد که به اردوگاه بین المللی تبدیل شود، بیان کرد: این اردوگاه باید به یک مقطع مطلوبی برسد که بتوان خوب از آن بهره برداری کرد.

Share

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه