نماینده مردم رشت در مجلس:

دولت به‌جای حمله به مخالفان ‌در موضوع حقوق‌ های نجومی‌ زودتر اقدام کند/مردم کل دریافتی‌ها را نیاز دارند نه فقط فیش حقوقی

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی گفت: در موضوع حقوق‌های نجومی دولت به جای اینکه مخالفان را مورد حمله قرار دهد باید در این زمینه زودتر وارد می‌شد و بررسی‌های لازم را انجام می‌داد.

دولت به‌جای حمله به مخالفان ‌در موضوع حقوق‌ های نجومی‌ زودتر اقدام کند/مردم کل دریافتی‌ها را نیاز دارند نه فقط فیش حقوقی

به گزارش ۸دی،جبار کوچکی نژاد در مورد حقوق‌های نجومی مدیران اظهار داشت: به جای اینکه دولت مخالفان را مورد حمله قرار دهد باید در این زمینه زودتر وارد می‌شد و بررسی‌های لازم را انجام می‌داد که نگرانی مردم کمتر شود.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی گفت: خوب است که دولت اکنون به این موضوع وارد شده است ولی باید سرعت کار را بیشتر و با دقت بیشتری عمل کند.

وی با با بیان اینکه بسیاری از افراد اکنون «زرنگی» می‌کنند که فیش حقوقی خود را منتشر کنند، تصریح کرد: مردم کل دریافتی‌ها را نیاز دارند نه فقط فیش حقوقی. ممکن است فیش حقوقی یک مدیر ۷ میلیون باشد ولی ۱۰ میلیون به شکل دیگری دریافت کند.

کوچکی‌ نژاد با تأکید بر اینکه دریافتی‌ها تمام مواد باید مورد پیگیری قرار گیرد اظهار کرد: دیوان محاسبات و سازمان بازرسی نیز باید در این زمینه ورود کنند.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: خواهان شفاف‌سازی در این زمینه هستم و از رسانه‌ها نیز تشکر می‌کنم که به این موضوع وارد شدند و آن را حساس کردند.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
ناشناس
باعرض سلام و خسته نباشید ،جناب مهندس از شما خواهش می کنم قضیه ربا را در بانک هاحل کنید اخیرا مصوب شده که سود تسهیلات بانکی کاهش پیدا کرده برای کسانی که الان تسهیلات بگیرند در حالی که بنده کمتر ازیک سال هست که مسکن مهرم را تحویل گرفتم و ماهانه ۳۷۰ تومان قسط می دهم همیشه فکر می کردم ۳۵تومان وام مسکن دارم وبا قسط نه چندان زیاد می توانم پرداخش کنم ولی وقتی بانک قسطم را بهم اعلام کرد متوجه شدم که وام ۳۵ میلیونی من ۷۵ میلیون بازپرداخت دارد یعنی بیش از دوبرابربایدتاوان بدهم …این با هیچ صیغه ای جور در نمی آید مگرماچقدردرمی آوریم که دوبرابرو…نزولش را پرداخت کنیم این دقیقا نزول وربا هست …اگه نیست پس چیه؟ پس کمک دولت کجاست ؟ چه کسی باید مشکل ملت رو ، مشکل بی مسکن ها رو حل کنه لااقل نزول نگیرند تا همه بتونن از یه سقف بالای سر برخورداربشن.خواهش می کنم ربای بانکی رو حل کنید..شما نماینده این مملکتید که حرفتونم خیلی بردداره ،لطفا به خاطر خدا کمکمان کنید.ممنون
در حاشیه