مدرس دانشگاه گیلان:

رئیس جمهوری با شهامت وارد مبارزه با پرداخت های نامتعارف شد!

مدرس دانشگاه گیلان ورود به رئیس جمهوری به موضوع پرداخت های نامتعارف برخی مدیران به موقع توصیف کرده و آن را ستود و این موضوع را نشان از شهامت و شجاعت وی دانست.

رئیس جمهوری با شهامت وارد مبارزه با پرداخت های نامتعارف شد!

به گزارش ۸دی به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت، مهرعلی همتی نژاد در گفت و گو با ایرنا با اشاره به بیانیه رئیس جمهوری در مورد برخورد جدی با مدیران متخلف و دریافت کنندگان حقوق های نجومی ادامه داد: رئیس جمهوری در این بیانیه به دنبال آن است که اگر قصور، تخلف و کوتاهی در این زمینه وجود داشته؛ رسیدگی و عاملان آن تنبیه شوند.

وی افزود: همه باید به رئیس جمهوری در تحقق این امر کمک کنند تا اعتماد مردم به دولت و نظام اسلامی افزایش یابد.

همتی نژاد این بیانیه رئیس جمهوری و موضع وی را نشان از عزم دولت برای مبارزه با پدیده ناپسند پرداخت حقوق های نامتعارف دانست و گفت: این اقتدار بزرگی بود که رئیس جمهوری نشان داد و نباید از آن چشم پوشی کرد و یا اینکه استفاده جناحی کرد.

به گفته این مدرس دانشگاه، اینها همه نقطه امیدبخش برای مردم خواهد بود که سبب می شود اعتماد مردم به نظام اسلامی تقویت شود و شرایط بی اعتمادی در جامعه از بین برود.

رئیس جمهوری هفته گذشته درباره حقوق های نامتعارف بیانیه مهمی خطاب به ملت ایران صادر کرد. حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی در این بیانیه تاکید کرد که مبارزه با فساد و رانت را تا ریشه کنی ادامه می دهد.

وی در این بیانیه با ابلاغ این دستور که لایحه اصلاح نظام حقوقی پرداخت ها با رفع خلاء های قانونی با فوریت تهیه و همچنین دستگاه ها موظف به انتشار حداقل و حداکثر حقوق مدیران کشوری و لشگری هستند، تصریح کرد: با کسی عقد اخوت نبسته ام؛ مبارزه با فساد و رانت در نظام اداری و اقتصادی را تا ریشه کن شدن ادامه می دهیم.

 

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه