نمایشگاه صنایع ‌دستی دانش‌آموزان استثنایی به مناسبت روز جهانی معلولین

به مناسبت فرا رسیدن ۱۲ آذر روز جهانی معلولین ،نمایشگاهی از آثار صنایع دستی دانش آموزان مرکز اموزش متوسطه حرفه ای دختران لاهیجان (استثنایی) درگالری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بر پا شده است.

نمایشگاه صنایع ‌دستی دانش‌آموزان استثنایی به مناسبت روز جهانی معلولین

به گزارش ۸دی نیوز به نقل از لاهیجان، به مناسبت فرا رسیدن ۱۲ آذر روز جهانی معلولین ،نمایشگاهی از آثار صنایع دستی دانش آموزان مرکز اموزش متوسطه حرفه ای دختران لاهیجان (استثنایی ) درگالری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بر پا شده است .1 (1)

نمایشگاهی از آثار صنایع دستی دانش آموزان مرکز اموزش متوسطه حرفه ای دختران لاهیجان (استثنایی ) از ۱۱ الی ۱۳ اذر به مناسبت فرا رسیدن ۱۲ آذر روز جهانی معلولین ، د رگالری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بر پا شده است .دراین نمایشگاه هنرهای دستی مختلفی از قبیل خیاطی،گلسازی،گلدوزی،هویه کاری به نمایش گذاشته شده است .

شعار «معلولیت ناتوانی نیست بلکه هنر دست یافتن به توانایی‌هاست» در نمایشگاه مذکور عینیت یافته است.

وثوقی مدیر دلسوز مدرسه ی استثنایی دختران لاهیجان از تواناییهای این دختران  با ما سخن می گوید و خواستار کمک ارگانهای مختلف جهت حمایت از این جوانان توانمند وخلاق  است .

وی می گوید : « بیایید این جوانان را  باور کنیم ،  اگر دستهایشان یاری نمی کند باکی نیست روحشان به بزرگی دریاست یاریشان کنیم تا جوانه جانشان به شکوفه بنشیند و همه جا را عطر آگین کند.

 علاقمندان می توانند درتاریخ های یاد شده صبحها از ساعت ۹الی ۱۲ و عصرها از ساعت ۱۶ الی ۱۸ از این نمایشگاه دیدن کنند.

 1 (2)

1 (3)

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه