از سوی دبیر اجرایی جشنواره‌ی عمار مطرح شد؛

درخواست از مدیر شبکه‌ی باران برای ارایه‌ی یک گزارش

شبکه باران، پانزدهم تیرماه، ظرف ۲۴ ساعت، سریال «دردسرهای عظیم» را سه بار پخش کرد. در همین روز، سریال «تنهایی لیلا» و مجموعه «خانه مهر» نیز هر کدام ۲ بار پخش شده‌اند. ۱۵ تیر، سالروز ترور شاخص ترین شهید استان گیلان هم بود.

درخواست از مدیر شبکه‌ی باران برای ارایه‌ی یک گزارش

به گزارش ۸دی به نقل از ماسال نیوز، سید رسول منفرد دبیر اجرایی جشنواره‌ی مردمی فیلم عمار و از فعالان فرهنگی گیلان ضمن یادداشتی در کانال تلگرامی‌ قیام نو نوشت:
شبکه باران، پانزدهم تیرماه، ظرف ۲۴ ساعت، سریال «دردسرهای عظیم» را سه بار پخش کرد.
در همین روز، سریال «تنهایی لیلا» و مجموعه «خانه مهر» نیز هر کدام ۲ بار پخش شده‌اند.
۱۵ تیر، سالروز ترور استاندار و شاخص ترین شهید استان گیلان (و تنها استاندار شهید کشور) هم بود. اما ظاهراً سیمای مرکز استان گیلان این مناسبت را سانسور کرد و حتی دریغ از یک برنامه کوتاه درباره این شهید و این واقعه.
در حالی که امسال، سالگرد شهادت مهندس علی انصاری با انتشار فیش های حقوقی مسئولان مصادف شده بود و شبکه باران فرصتی طلایی برای تبیین دیدگاه انقلاب اسلامی را در این باره از دست داد.
از اینکه بازپخش سریال های شبکه های سراسری، هرگز مأموریت و اولویت اصلی شبکه های استانی نیست بگذریم. بهتر است بعد از گذشت قریب به دو دهه از عمر شبکه باران، مدیر محترم این شبکه گزارشی از تولید و پخش برنامه ها و خصوصاً آثار داستانی و مستند پیرامون شهید انصاری و واقعه ترور ایشان ارائه کنند. حتماً منتظر پاسخ هستیم.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
ابوذر باقرسلیمی
قبل از این نقد بنویسیم کمی تحقیق هم بکنیم بد نیست.ایشان می گویند که یک برنامه درباره شهید انصاری از شبکه باران پخش نشده به گواه سایت تله وبیون در روز 15 تیر مستند شهید انصاری به مدت 39 دقیقه پخش گردیده است. منصف باشیم.
علی در پاسخ به ابوذر باقرسلیمی
در 15 تیر هیچ مستندی پخش نشده دراین باره اتفاقا به گواه همان تله ویبیون لیست پخش شبکه باران رو هم میتونید به راحتی در سایت شبکه ببنید خبری از شهید انصاری نیست متاسفانه
وحید
این اقای منفرد یه تک پا رفته بودن نونوایی واسه افطار نون بخرن این مستندو ندیدن
در حاشیه