سرپرست هیأت ورزش‌های همگانی گیلان خبر داد؛

برگزاری جشنواره ی همگانی المپیک در گیلان

سرپرست هیأت ورزش‌های همگانی گیلان از برگزاری جشنواره همگانی المپیک در ۱۸ تیر ماه جاری در ساحل امین‌آباد رشت خبر داد.

برگزاری جشنواره ی همگانی المپیک در گیلان

به گزارش ۸دی، مریم بخشی ظهر امروز در جریان بازدید از روند آماده‌سازی مکان برگزاری جشنواره ی همگانی المپیک در گیلان اظهار کرد: ساعت ۱۷ تا ۲۰ هجدهم تیرماه جاری جشنواره ی مذکور در ساحل امین‌آباد رشت برگزار می‌شود.

وی به رشته ایروبیک حرفه‌ای آقایان در جشنواره همگانی المپیک گیلان اشاره کرد و افزود: پرواز بادبادک‌ها، ورزش سالمندان، فریزبی، ورزش‌های رزمی و … از جمله رشته‌های ورزشی تدارک دیده شده در جشنواره مذکور است.

سرپرست هیأت ورزش‌های همگانی گیلان با بیان اینکه رسالت اصلی این هیأت همگانی کردن ورزش است، تصریح کرد: صبح تا عصر ۲۴ تیرماه جاری برنامه المپیک و معلولان، جانبازان و ایثارگران توسط هیأت همگانی معلولان، جانبازان و ایثارگران استان در چابکسر برگزار می‌شود.

بخشی از برنامه المپیک و طبیعت در ۲۵ تیرماه جاری در گیلان خبر داد و بیان کرد: کوه‌روی خانوادگی در قلعه‌رودخان فومن از جمله برنامه‌های روز المپیک و طبیعت در استان است.

وی به برنامه المپیک و کودکان در ۲۵ تیرماه جاری در گیلان اشاره کرد و گفت: ساعت ۱۷ تا ۱۹ برنامه مذکور با اجرای بازی‌ها و ورزش‌های کودکان در منطقه آزاد انزلی برگزار می‌شود.

سرپرست هیأت ورزش‌های همگانی گیلان با اشاره به برنامه دو المپیک در ۲۶ تیرماه جاری در استان، خاطرنشان کرد: ساعت ۲۰ و ۳۰ دقیقه روز مذکور دو و نرمش آقایان در سالن دوومیدانی مجموعه ورزشی یادگار امام(ره) در رشت برگزار می‌شود.

بخشی به برنامه المپیک و جوانان با اجرای ورزش صبحگاهی در پارک‌ها و بوستان‌های گیلان در ۲۸ تیرماه جاری اشاره کرد و یادآور شد: ساعت ۸ و ۳۰ دقیقه روز مذکور ورزش صبحگاهی جوانان رشت در پارک توحید گلسار این شهر برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه برنامه المپیک و سالمندان در ۳۰ تیرماه جاری در گیلان پیش‌بینی شده است، اظهار کرد: ساعت ۲۰ تا ۲۲ ورزش‌های سالمندان در پیست ورزشگاه عضدی رشت تدارک دیده شده است.

سرپرست هیأت ورزش‌های همگانی گیلان به اجرای برنامه‌های ورزشی مختلف از شنبه تا جمعه هفته المپیک در استان اشاره کرد و گفت: ورزش‌ها و برنامه‌های همگانی طبق اعلام هر کدام از شهرستان‌ها برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

 

منبع: خبرگزاری فارس

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه