رییس سازامان صنعت و تجارت گیلان:

مشکل کارخانه ی چوکا شستاست / با مدیر پروازی نمی توان چوکا را مدیریت کرد

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گفت: مشکل اصلی کارخانه‌ی بزرگ چوکا، سیاستهای نادرست شستا می باشد.

مشکل کارخانه ی چوکا شستاست / با مدیر پروازی نمی توان چوکا را مدیریت کرد

علی منتظری در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار ۸دی پیرامون وضعیت کارخانه ی چوکا اظهار داشت:  مشکل اصلی کارخانه‌ی بزرگ چوکا، سیاستهای نادرست شستا می باشد و همچنین این کارخانه مشکل مدیریتی نیز دارد. بنده تاکید دارم که عامل ایجاد مشکل برای چوکا، شستا میباشد.

وی افزود: راه اندازی و فعالیت چوکا کار خاصی ندارد و آن را میتوان دوباره راه انداخت. یکی از مهمترین دلایل مشکل چوکا  این است که مدیر بومی ندارد و ما با مدیر پروازی نمیتوانیم چوکا را اداره کنیم و هم اکنون چوکا در اختیار ما نیست بلکه در اختیار شستا و متعلق به سازمان تامین اجتماعی است.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان تأکید کرد: شما از آقای وزوایی مدیر چوکا بپرسید که چندبار پیش بنده برای مشورت در مورد حل مشکلات چوکا آمده اند؟ با این شرایط ما هم نمی توانیم دنبال مدیر چوکا بدوویم و ایشان را پیدا کنیم تا در مورد مشکل چوکا صحبت کنیم. اگر همه ی این مسایل کنار بگذاریم، در مورد چوکا امروز یک جو اجتماعی علیه علیه مدیریت فعلی ایجاد شده است و این فضا را نمی توان نادیده گرفت.

منتظری در پاسخ به این سوال که چرا شستا مشکل چوکا را حل نمی کند گفت: برخی می خواهند همان بلای دیگر کارخانه های مجموعه را بر سر چوکا هم پیاده کند. شبیه همان بلایی که بر سر کارخانه‌ی پوشش یا فومنات آمد. وقتی کارخانه ای واگذار شود یک سری افراد سواستفاده گر برای خریدن آن نقشه می کشند و برنامه ریزی می کنند تا به منافع خودشان برسند.

وی با بیان اینکه چوکا علی رغم اینکه دارای ماشین آلاتی قدیمی و کهنه است این قابلیت و ظرفیت را برای بازسازی و نوسازی و فعالیت دارد اظهار کرد: چوکا یک مدیر قوی و بومی می خواهد که مورد حمایت شستا قرار بگیرد. نه اینکه مدیری گذاشته شود و شستا از آن حمایت نکرده و او را تنها رها کند.

 

 

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه