سردار علیزاده:

امروز شاهد حمله اشرافیگری به ارزشهای انقلاب هستیم/خداوند دست صاحبان فیشهای حقوقی را رو کرد

رییس مجمع عالی بسیج استان گیلان با اشاره به ماجرای فیش های حقوقی و نارضایتی مردم از اینگونه فسادهای اقتصادی ،گفت: ما حق نداریم در خصوص تخلفات و فسادها سکوت کنیم حال این تخلفات در سطح مردم عادی باشد و یا در سطح مسوولین عالی رتبه باشد.

امروز شاهد حمله اشرافیگری به ارزشهای انقلاب هستیم/خداوند دست صاحبان فیشهای حقوقی را رو کرد

به گزارش ۸دی به نقل از افق انزلی  رئیس مجمع عالی بسیج گیلان در آیین افتتاح سردیس پنج سردار شهید بندرانزلی در بلوار قدس این شهرستان اظهار داشت: چه افتخاری برای خانواده معظم شهدا  بالاتر از این که در اردوگاه امام حسین قرار گرفته اند و همه لحظات و اتفاقات در کشور ما  یاد آور واقعه عاشورا  و کربلا  است.

سردار نظرعلی علیزاده افزود: امروز در عرصه های مختلف عاشورا ها برای ما تکرار می شود و حضور مدافعان حرم در خارج از مرزها در نبرد حق علیه باطل و شهادت آنها در میدان نبرد بیانگر همین مساله است.

وی به این کلام حضرت امام که فرمودند ؛  “۱۷ شهریور، مکرر عاشورا و میدان شهدا، مکررِ کربلا و شهدای ما، مکررِ شهدای کربلا و مخالفان ملت ما، مکررِ یزید و وابستگان او هستند” اشاره و تاکید کرد: امروز دشمنان ما علیه حق قرار گرفته اند و در اقسا نقاط جهان در ابعاد سیاسی ، اجتماعی ، فرهنگی ، اقتصادی  و … جبهه حق مقابل جبهه باطل ایستاده و مبارزه می کند.

علیزاده با اشاره به اهمیت بصیرت و بینش سیاسی در شرایط امروز جامعه افزود: امروز همه جا برای ما کربلاست و خوشا به حال آنهایی که این صحنه ها را تشخیص می دهند و شرایط زمان را درک می کنند و بدا به حال آنان که در جبهه دشمن قرار گرفته اند و برای تضعیف جبهه حق تلاش می کنند.

وی تصیح کرد: باید تکلیف خود را مشخص کنیم که در اردوگاه امام حسین هستیم و یا در اردوگاه یزید؟ و اگر ا این جبهه را تشخیص دادیم یعنی صاحب بصیرت و بینش هستیم.

رئیس مجمع عالی بسیج گیلان با بیان اهمیت امر به معروف و نهی از منکر در سیره عملی امام حسین (ع) و شهدای دفاع مقدس عنوان کرد: میخواهم از کسی که اولین بار بحث حقوق های نجومی را بین مردم طرح کرد تشکر کنم ، چرا که همه مردم علیه یک منکر و عمل ناپسند معترض شدند.

وی با بیان اینکه بسیاری به جامعه اسلامی چنگ انداخته اند و تحقق امر به معروف و نهی از منکر با حزب بازی و جناح بازی نمی شود ، تصریح کرد: اگر امر به معروف و نهی از منکر در جامعه ای تعطیل شود آنوقت خون امام حسین میخواهد تا جامعه دوباره به حرکت در آید.

علیزاده گفت: در سال اقدام و عمل تکلیف ما وارد عمل شدن است ، باید در مقابل اینگونه منکر و فسادها (فیشهای حقوقی) بایستیم.

وی افزود: همه آحاد جامعه از از مسوولین ، مردم و حزب اللهی ها گرفته تا کارگر و کشاورز و معلم باید حواسشان در این خصوص جمع باشد که خدا نعمت بزرگی  به ما داده است و هیچگونه ضمانتی وجود ندارد که تا در آخر دست ما بماند و اگر  در وظیفه خود کوتاهی کردیم از ما میگیرد به کس دیگری می دهد.

وی با اشاره به ماجرای فیش های حقوقی و نارضایتی مردم از اینگونه فسادهای اقتصادی ،گفت: ما حق نداریم در خصوص تخلفات و فسادها سکوت کنیم حال این تخلفات در سطح مردم عادی باشد و یا در سطح  مسوولین عالی رتبه باشد.

رئیس مجمع عالی بسیج گیلان با اشاره به اینکه دست خدا پشتیبان انقلاب اسلامی است و خداوند خودش آن را هدایت می کند ، تاکید کرد:  یقین بدانید کسانی که در خلوت می نشینند و علیه نظام اسلامی توطئه می کنند ، خداوند دستشان را رو می کند.

وی خاطرنشان کرد: خیلی ها فکر می کردند حقوق های نجومی به صورت مخفیانه و محرمانه نوش جانشان می شود اما خداوند دستشان را رو کرد و حقوق های نجومی کوفت جانشان شد.

سردار نظر علی علیزاده گفت: باید دست کسانی که چنین تخلفی انجام میدهند ، قطع شود ، اینها به ارزشهای انقلاب حمله کرده اند ، امروز در حال مشاهده حمله اشرافی گری به ارزشهای انقلاب هستیم،  باید با اینها برخورد شود تا آبرو و شخصیت مسوولینی که در حال خدمت به نظام هستند و برای رضای خدا کار می کنند خدشه دار نشود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه