رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان:

تعطیلی کارخانه‌ی چوکا یک دروغ محض است / با دستور استاندار گیلان دستور تعطیلی کارخانه لغو شد

علی منتظری : با پیگیری هایی که از طریق اداره کل صنعت معدن و تجارت و استانداری گیلان انجام شد نامه تعطیلی چوکا با دستور مستقیم استاندار لغو و سریعا کارگران آن مجموعه به کار خود بازگشتند.

تعطیلی کارخانه‌ی چوکا یک دروغ محض است / با دستور استاندار گیلان دستور تعطیلی کارخانه لغو شد

به گزارش ۸دی، علی منتظری مدیر کل صنعت، معدن و تجارت استان گیلان در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار پایگاه خبری رضوان خبر اظهار نمود تعطیلی کارخانه چوکای رضوانشهر یک دروغ محض است.

وی در ادامه افزود : مدیرعامل شرکت چوب و کاغذ ایران (چوکا ) روز گذشته با صدور نامه ای بحث برانگیز ،دستور تعطیلی موقت  کارخانه چوکا  را صادر کرد که  این نامه غیر قانونی بوده است و با واکنش و پیگیری سریع استاندار گیلان مواجه شد .

منتظری افزود : با پیگیری هایی که از طریق اداره کل صنعت معدن و تجارت و استانداری گیلان انجام شد نامه تعطیلی چوکا با دستور مستقیم استاندار لغو و سریعا کارگران آن مجموعه به کار خود بازگشتند .

مدیرکل صنعت معدن و تجارت گیلان افزود : کارخانه چوکا قابلیت تولید و سود دهی دارد و دلیلی برای تعطیلی این کارخانه وجود ندارد و مسئولین شرکت شستا باید با حضور در استان و انتصاب مدیر بومی مشکل را برطرف نمایند.

وی ادامه داد : تعطیلی همچون کارخانه هایی که ارتباط مستقیم با معیشت مردم و تولیدات لوازم ایرانی دارد به صلاح کشور و منویات مقام معظم رهبری  مبنی بر سال اقتصاد مقاومتی ، اقدام و عمل نیست.

منتظری اعلام کرد :  مشکلات چوکا از طریق استاندار گیلان و اداره صنعت مدن و تجارت پیگیری میشود و تا پایان در کنار کارگران زحمتکش این مجموعه هستیم.

لازم به ذکر است این دستور در حالی صادر شده که چند روز پیش وزوایی با صدور بیانیه ای اظهار داشته بود که بخشی از مطالبات کارگران  به مبلغ یک میلیون تومان پرداخت خواهد شد و همچنین اعلام داشته بود با پرداخت حقوق و عوارض گمرگی  محموله چوب وارداتی  ظرف همین هفته وارد کارخانه خواهد شد  و بزودی چوکا از بحران خارج خواهد شد.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه