دیدار داماش و ملوان در ورزشگاه عضدی برگزار می شود

رییس هیات فوتبال استان گیلان گفت : دیدار تیم های فوتبال داماش گیلان و ملوان بندرانزلی در ورزشگاه شهید عضدی شهر رشت برگزار می شود.

دیدار داماش و ملوان در ورزشگاه عضدی  برگزار می شود

ˈ به گزارش ۸دی نیوز به نقل از ایرنا، قربانعلی الماس خاله گفت : ورزشگاه شهید عضدی رشت هیچ مشکلی برای برگزاری دیدار دو تیم داماش گیلان و ملوان بندرانزلی ندارد.

وی اظهار کرد : این مسابقه از هفته هفدهم رقابت های فوتبال لیگ برتر باشگاه های کشور، عصر روز جمعه هفته جاری ۱۵ آذرماه در ورزشگاه عضدی برگزار خواهد شد .

وی در مورد درخواست باشگاه ملوان که پیشنهاد داده بود به دلیل مسایل امنیتی دیدار روز جمعه این تیم با داماش گیلان در ورزشگاه سردار جنگل برگزار شود ، بیان کرد: تعیین ورزشگاه مسابقه از امتیازهای تیم میزبان است و میزبان می تواند بازی را در ورزشگاه مورد نظرش برگزار کند، ضمن اینکه ورزشگاه عضدی شهر رشت تاییدیه مسوولان کنفدراسیون فوتبال آسیا را هم گرفته است و هیچ مشکلی برای برگزاری دیدار دو تیم وجود ندارد.

الماسخاله ادامه داد: البته فرماندار شهرستان رشت که رییس شورای تامین استان گیلان هم است نیز اعلام کرد که دیدار دو تیم داماش و ملوان در ورزشگاه عضدی رشت برگزار خواهد شد.

رییس هیات فوتبال گیلان اضافه کرد: امیدواریم که روز جمعه دربی استان به دور از حواشی برگزار شود و دو تیم داماش و ملوان یک بازی تماشاگرپسندی را از خود به نمایش بگذارند و همچنین طرفداران دو تیم نیز فقط تیم خود را تشویق کنند.

تیم های داماش گیلان و ملوان بندرانزلی هم اکنون با ۱۶ بازی، ۲۱ امتیاز دارند که داماش به دلیل تفاضل گل بیشتر، یک پله بالاتر از ملوان در رده هشتم جدول رده بندی مسابقات فوتبال لیگ برتر قرار دارد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه