فرمانده‌ی انتظامي شهرستان لاهيجان خبر داد؛

دستگیری سارقان خودرو با ۷ فقره سرقت در”لاهیجان”

فرمانده‌ی انتظامی شهرستان لاهیجان از دستگیری سارقان حرفه ای خودرو با ۷ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد .

دستگیری سارقان خودرو با ۷ فقره سرقت در”لاهیجان”

به گزارش ۸دی، سرهنگ “محمود قاسمی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت از خودرو در شهرستان لاهیجان، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس آگاهی با همکاری ماموران انتظامی کلانتری ۱۱ شهرستان و با انجام اقدامات پلیسی، موفق به شناسایی ۲ متهم در این خصوص شده، سارقان را در حین تردد با یک دستگاه خودرو سمند متوقف کردند.

 سرهنگ قاسمی تصریح کرد: ماموران پس از بررسی و بازدید از داخل خودرو تعدادی زیادی دسته کلید دیلم و کیف زنانه کشف و ۲ نفر  مرد و زن سرنشین خودرو را دستگیر و  به پلیس آگاهی دلالت دادند.

این مقام انتظامی بیان داشت: متهمان در بازجویی و تحقیقات فنی و پلیسی کارآگاهان آگاهی به ۷ فقره سرقت داخل خودرو در شهرستان لاهیجان با همدستی فردی  اهل و ساکن کرج اعتراف  که ماموران در عملیاتی غافلگیرانه در شهرستان لاهیجان وی را  شناسایی  و دستگیر کردند.

فرمانده‌ی انتظامی شهرستان لاهیجان در پایان از تشکیل پرونده برای متهمان ۳۸، و ۳۷ ۳۲ساله و تحویل آن  به مراجع قضائی خبر داد و از شهروندان خواست توصیه های پلیس را در حفظ و نگهداری اموال خود جدی گرفته و در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک موضوع را سریعا با شماره تلفن ۱۱۰ به مرکز فوریت های پلیسی اطلاع و با رعایت نکات پلیسی در پیشگیری از سرقت،سهم و نقش خود را در تولید امنیت اجتماعی که حاصل کار جمعی است ایفاء کنند .

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه