فرمانده انتظامی سیاهکل از کشف ده موتور سیکلت سرقتی در این شهرستان خبر داد

ضمن بررسی صورت گرفته از موتور سیکلت های توقیفی مشخص گردید که قسمتی از شماره های موتور و تنه سنگ گرفته ، دستکوب و مخدوش می باشد .

فرمانده انتظامی سیاهکل از کشف ده موتور سیکلت سرقتی در این شهرستان خبر داد

 به گزارس ۸دی نیوز ، سرهنگ پاسدار رمضانعلی پورقاسم گفت: ماموران پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی شهرستان سیاهکل استان گیلان به همراه عوامل کلانتری مرکزی تعدادی از موتور سیکلت های تندرو و ۱۸۰ سی سی که در شهر برای دانش آموزان و عابرین پیاده مزاحمت ایجاد می کردند در قالب یک طرح انتظامی و با به کارگیری حداکثر نیرو، جمع آوری و به پارکینگ داده شدند که ضمن بررسی صورت گرفته از موتور سیکلت های توقیفی مشخص گردید که قسمتی از شماره های موتور و تنه سنگ گرفته ، دستکوب و مخدوش می باشد .

SAM_0694

سرهنگ پاسدار رمضانعلی پور قاسم با بیان اینکه با بررسی های انجام شده مشخص گردید که ۱۰ فقره از موتورسیکلت ها سرقتی می باشند، تصریح کرد: تعداد چهار مورد از این موتورسیکلت ها تحویل صاحبان آنها گردید و بقیه آنها ضمن بررسی بیشتر به صاحبان شان تحویل می گردد.

این مسئول انتظامی از دستگیری ۵ متهم در این رابطه اشاره و بیان داشت: کلیه متهمان با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی و روانه زندان شدند.

SAM_0695

وی در پایان ضمن قدردانی از همکاری مردم با نیروی انتظامی در شناسایی و کشف جرم، از شهروندان خواست تا در صورت اطلاع از فعالیت های مجرمانه مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

  SAM_0697

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه