عضو شورای عالی استان ها:

مدیران بنیاد مسکن تنها به فکر پر کردن جیب خودشان هستند

عضو شورای عالی استان ها با بیان اینکه در بحث بازنگری طرح های هادی روستاها مشکل داریم، گفت: چندین سال است که از بازنگری مرحله قبل طرح های هادی روستایی می گذرد و هیچ اقدامی صورت نمی گیرد.

مدیران بنیاد مسکن تنها به فکر پر کردن جیب خودشان هستند

به گزارش ۸دی، محمد قانبیلی در گفتگو با خبرنگار «دیارباران»، در مورد وضعیت حاکم بر بنیاد مسکن کشور، اظهار کرد: افرادی در بدنه بنیاد مسکن در مسند مدیریت فعال اند که تمام روستاهای ما را به چالش کشیده اند.
وی با بیان اینکه در بحث بازنگری طرح های هادی روستاها مشکل داریم، گفت: چندین سال است که از بازنگری مرحله قبل طرح های هادی روستایی می گذرد و هیچ اقدامی صورت نمی گیرد.
عضو شورای عالی استان ها با تاکید بر اینکه پای حرف هایم تا آخر ایستادده ام، گفت: ثابت می کنم که این افراد به جز جیب خودشان به فکر هیچ چیز نیستند و اقدامات خوب و عملی برای ساماندهی روستاها انجام نداده اند.
قانبیلی با اشاره به اینکه بنیاد مسکن سازمانی سر بار نظام جمهوری اسلامی ایران است، ابراز کرد: من حاضرم در یک مناظره با حضور مدیران بنیاد مسکن شرکت کنم تا بگویند که این سازمان در بدنه نظام چه کارمثبتی را انجام داده اند.
عضو شورای عالی استانها با بیان این سؤال که بنیاد مسکن واقعا چه کار دارد می کند، تصریح کرد: تنها ساختار خود را عریض و طویل کرده است و این همه خدم و حشم دارد و هیچ خدماتی ارایه نمی کند.
قانبیلی با تاکید براینکه شرم آور است بنیاد مسکن می آید از کسی که تقاضای تغییر کاربری می دهد مبلغی را با عنوان “هبه “طلب می کند که متقاضی باید واریز کند، اضافه کرد:از این اقدام شرم آور تر وجود ندارد.
عضو شورای عالی استانها در خاتمه اظهار کرد:من از تریبون این رسانه سخن می گویم شاید صدای ما به گوش مسئولی در رابطه با وضعیت بنیاد مسکن برسد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
محمدی
در گزارشی از نابودی مزارع برنج روستای رودپشت خشکبیجار در سایه‌ی بی توجهی مسئولان مطلبی نوشتم و الآن هم تاکید میکنم که ای دستگاههای نظارتی در اطراف خشکبیجار زمین کشاورزی با طرح هادی تغییر کاربری شده و میشود و افراد متمول از دیگر استانها در حال شهرک سازی در روستاهای نزدیک به دریا سمت حاجی بکنده هستند.تا پایتخت نشینان و...... آخر هفته‌ها بیان شمال شلوارک بپوشند و جوج سیخ بزنند با نوشابه بخورند عرض کردم بوی حلوای شالیزارهای ما خیلی وقت است بلند شده و تا چندی دیگر با سوءاستفاده از طرح هادی باید فاتحه برنج محلی و برنجکاری را خواند و........... این هم بیانات عضو شوراای عالی استان؛ آخر با چه زبانی بگویم این مدیرکل فعلی قبلا هم که معاون استاندار بود فقط قیافه خادم مردم را داشت اما برای آدمهای متمول گام بر می‌داشت بعد میخواهد به فکر زمینهای روستایی و کشاورزان باشد خدا رحمت کند جانباز شهید آیت‌اله احسانبخش نماینده حضرت امام(ره) در حیات ایشان و نماینده ولی فقیه در استان را که همیشه از متجاوزین بیگانه به زمینهای کشاورزی را اسرائیلی می‌نامید
در حاشیه