همه مدیران حقوق های نجومی می گیرند؟

فیش حقوقی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان هم افشا شد + سند

رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت گیلان گفت حقوق های نجومی ذهنیت اجتماعی را خراب کرده است اما…

فیش حقوقی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان هم افشا شد + سند

رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت گیلان در گفتگو با ۸دی اظهار داشت: حقوق های نجومی ذهنیت اجتماعی را خراب کرده است اما بنده به عنوان رئیس یکی از ادارات فیش حقوقی خود را رسانه ای می کنم تا شفاف شود که بسیاری از مدیران در جمهوری اسلامی از این حقوق های جند ده میلیونی دریافت نمی کنند.

منتظری افزود: وقتی یک فرد شغلی با جایگاه اجتماعی پایین مانند پاکبانی دارد به اندازه کافی تنزل یافته است و دیگر نباید با اختلاف های حقوق چند ده میلیونی این افراد زحمتکش را بیشتر تحت فشار قرار دهیم.

علی منتظری رئیس سازمان صنعت معدن تجارت گیلان

 

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
علی
پاکبانی ؟؟؟!!! تنزل!!!!؟؟؟؟ بازم که همون شد بدترش کردی
حسين
مثل اينكه فيش حقوقي يكي از روساي ادارات زير مجموعه را با تغيير نام وعنوان بنام مدير كل باز نشر داده اند .در كلام ايشا راست و ناراستي وجود دارد. فوق العاده مديريت قيد شده در فيش با حق مديريت روساي ادارات برابري ميكند اما مطابق با حق مديريت يك مدير كل نمي تواند باشد .(آقاي رييس اداره)، اجازه دهند تا دريافتي هاي حسابهاي مرتبط با حقوق ومزاياي ايشان از سوي بانك هاي عامل اعلام شود .
ناشناس در پاسخ به حسين
احسن.کاملا منطقی است
ناشناس
سلام. فیش حقوقی ایشان طبیعی است فردی در سطح مدیر یک سازمان راکد و آرشیو شده قرار گرفت و هیچ تغییری نمی تواند در استان در بخص صنایع ایجاد کند بنظرم همین مقدار هم زیادی هست. بهتر فیش مدیران مناطق آزاد و.... نشان داده شود تا عمق .... نمایان شود.
کیانوش
ما حتما باور میکنیم و خواهیم گفت که باور کنند...
سعید
جناب آقای مظفری ریاست محترم سازمان ص،م،ت استان گیلان بنظرم دفعه بعد که خواستید مدرکی از خودتون رو منتشر کنید، ارزششو داره حتی یک میلیون بدید به کسی که واقعا اینکارست، اما یجوری جعل کنه که یه بچه هفت ساله هم نفهمه آخه تورو جان عزیزت باعقل جور درمیاد؟؟؟؟؟؟؟ یه کارگر را ماهی دو تومن هم نمیتونه زندگیشو بچرخونه اونوقت تو با 1،800،000؟؟؟؟؟؟؟
در حاشیه