سخنگوی شورای شهر تالش:

شکایت مسؤولان حساب‌های شهرداری تالش را مسدود کرد/ مسؤولان شاکی گذشت کنند

سخنگوی شورای اسلامی شهر تالش گفت: شکایت مسؤولان از شهرداری تالش حساب‌های این نهاد را مسدود و پرداخت حقوق کارگران و ارائه خدمات به مردم شهر را با مشکل مواجه کرده است.

شکایت مسؤولان حساب‌های شهرداری تالش را مسدود کرد/ مسؤولان شاکی گذشت کنند

به گزارش ۸دی، علی وانوایی انجام فعالیت عمرانی در شهرداری این شهر را در حال پیگیری دانست و اظهار کرد: نگهداری فضای سبز، صدور پروانه‌ ساختمانی، تجهیز پارک و فضای تفریحی از جمله وظایف شهرداری در ایام تابستان است.

وی مسدود شدن حساب‌های شهرداری تالش را جزو مشکلات این شهر عنوان کرد و افزود: مسؤولان به دلیل فعالیت سنوات گذشته در زمینه تعریض خیابان‌ها و واگذاری امور اراضی برای این امر از شهرداری تالش شکایت کردند که موجب مسدود شدن حساب‌های این نهاد شده است.

سخنگوی شورای اسلامی شهر تالش با بیان اینکه مسدود شدن حساب شهرداری این شهر سبب بروز مشکلات در پرداخت حقوق کارگران شده است، تصریح کرد: این امر خدمات شهرداری در زمینه ساخت و سازهای شهری را با مشکل مواجه کرده است.

وی دلیل محکومیت شهرداری در پی شکایت مسؤولان شهر را تعلل در ارائه مدارک و مستندات مربوط به این پرونده عنوان کرد و ادامه داد: به همین دلیل حساب‌های شهرداری تالش مسدود شده است.

وانوایی با درخواست از مسؤولان شاکی در گذشت از شکایت خود، اضافه کرد: از مسؤولان می‌خواهیم نگاه اغماض‌گونه با شهرداری و مسائل شهری نداشته باشند و شهر را دچار مشکل و خدمت به مردم را تعطیل نکنند.

وی گفت: عدم چشم‌پوشی از پرونده شکایت علیه شهرداری تالش موجب ضرر و زیان به مردم شهر می‌شود و پروژه‌ها و فعالیت‌های عمرانی را تحت‌الشعاع قرار می‌دهد.

این مسؤول شهرداری را یکی از نهادهای خدمت‌رسان به مردم خواند و خاطرنشان کرد: بیش از دو هفته است که شهرداری و شورای اسلامی شهر تالش گریبانگیر مشکلات مذکور هستند و تاکنون نتوانسته‌ایم این معضل را برطرف کنیم.

وی یادآور شد: امیدواریم مسؤولان شهرستان تالش و استان نسبت به این موضوع فکری اساسی کنند زیرا شهرداری ملک شخصی نیست و متعلق به تمام مردم بوده و هرگونه تعلل در ارائه خدمات مشکلات بسیاری را در شهر به وجود می‌آورد و نباید مردم تاوان آنچه بین مسؤولان و شهرداری اتفاق افتاده را پس دهند.

وانوایی با ابراز امیدواری از برطرف شدن مشکلات مذکور، درباره دست از کار کشیدن کارگران شهرداری تالش، خاطرنشان کرد: کارمندان و کارگران شهرداری از نیروهای خوبی بوده و به وظایف خود واقف بوده و در حال انجام وظیفه هستند.

وی اضافه کرد: کارگران شهرداری خواستار توضیح درباره مسدود شدن حساب‌های شهرداری و عدم پرداخت حقوق خود بودند که پس از توضیحات به آنها قانع شدند اما ما همچنان نگران وضعیت حقوق کارگران شهرداری هستیم.

سخنگوی شورای اسلامی شهر تالش با تأکید بر ضرورت توجه مسؤولان شهرستان و استان به مشکلات ایجاد شده در این شهر، خاطرنشان کرد: کارگران شهرداری تالش در این ایام گرم تابستان و ماه مبارک رمضان وضعیت مناسبی ندارند.

وی متذکر شد: از مردم و نیروهای شهرداری تالش به‌ویژه کارگران این نهاد که با وجود مسدود شدن حساب‌های شهرداری و عدم دریافت حقوق همچنان مقاومت کرده و اعتراض چندانی نمی‌کنند قدردانی می‌کنیم و امیدواریم مسؤولان با گذشت از شکایت خود، به فکر مردم و خدمت به آنها باشند.

 

منبع: فارس

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه